Znak sprawy: SP.5. Z.O.2015                                                Przytoczna, dnia 19.03.2015 r.

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. 
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r.,  poz. 907 z późn. zm.)

      I.        Zamawiający:  Gmina Przytoczna
Adres do korespondencji: ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, tel. 957494311,  
faks 957489113

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: Dostawę zabawek, pomocy  dydaktycznych oraz artykułów plastycznych do dwóch oddziałów przedszkolnych w SP Wierzbno w ramach projektu „Wesołe Gumisie” Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia

ilość

Opis przedmiotu

Kanion z blatem

2 

Masywna duża konstrukcja z tworzywa sztucznego z wymodelowaną w środku, przestrzenną makietą dróg, torów kolejowych, tuneli i skalistych wzniesień. Konstrukcja o podwójnych ściankach, w środku wypełnionych powietrzem, dzięki czemu odporna na uszkodzenia wgniecenia i pęknięcia. Wymiar konstrukcji nie mniejszy niż 41 x 120 x 67 cm, dzięki czemu przy kanionie może równocześnie bawić się 4- 6 osób. Zestaw zawiera dużą pokrywę wykonaną z MDF-u o wymiarach nie mniejszych niż 0,6 x 114 x 60 cm, spełniającą rolę blatu do układania klocków, puzzli oraz do rysowania. Zawiera również zestaw akcesoriów: 6 mostów o różnym wyprofilowaniu wykonanych z trwałego tworzywa sztucznego, kolorowy pociąg złożony z wagoników, kolorowe elementy krajobrazu.

Opiekunka

 1

Kącik zabaw typu opiekunka, masywny, przeznaczony dla różnej grupy wiekowej. Wykonany z materiałów bezpiecznych dla dzieci nie zawierający ftalanów, atestowany, z masywnego tworzywa sztucznego o podwójnych ściankach odpornych na pęknięcia. Stabilna i jednolita konstrukcja umożliwia łatwe przenoszenie kącika. Opiekunka zawiera tzw. przewijak, umywalkę z obrotowym kranem, siedzisko - krzesełko dla lalki, kręcącą się karuzelę, dużą pralkę z ruchomym pokrętłem i otwieranymi drzwiami, dużą półeczkę oraz szafkę z drzwiczkami. Dodatkowe akcesoria zawarte w zestawie: dwa pojemniki w kolorze żółtym oraz trzy wieszaczki na ubranka dla lalek.

Cukierenka- kącik kuchenny

 1

Całość wykonana jest z wysokogatunowego tworzywa sztucznego co pozwala na łatwe przechowywanie, przenoszenie oraz utrzymanie w czystości.

Warsztat stolarski

1

Warsztat stolarski o stylizacji i kolorystyce drewnianej. Zawiera ponad 60 elementów potrzebnych małemu stolarzowi do tworzenia urządzeń z „drewna”. Zestaw zawiera imadło, młotek, wiertła, interaktywną wkrętarka i ponad 40 piankowych drewnopodobnych klocków do tworzenia różnych budowli łączonych specjalnymi śrubami. Dołączone również podpowiedzi techniczne, rysunki dla stolarza, w jaki sposób ma stworzyć m.in. drewnianą półeczkę, drewniany samolot itp. Duża szuflada nad półką umożliwia układanie całego wyposażenia warsztatu. Wysokość warsztatu nie mniejsza niż 90 cm i długości około 60 cm.

Kolejka górska

 1

Góra zjazdowa, która dostarczy ogromnej  frajdy każdemu dziecku. 
Całość składa się z6 elementów:

·3 części toru, o łącznej długości zjazdu  3 m,

·2 antypoślizgowe schodki przymocowane z obu jego stron,

·żółty pojazd z wysokim oparciem, poręczą i podpórką pod stopy.

W górnej części toru znajdują sie wgłębienia, dzięki którym wózek jest unieruchomiony  i stabilny podczas wsiadania  dziecka.
Tor  dziecko może wykorzystać również do zabawy samochodzikami ( wyścigi aut).

Abecadło

2

150 liter

Jedyna i niepowtarzalna pomoc na rynku opracowana pod kierunkiem polonistów i językoznawców pod kątem rozstawienia spółgłosek i samogłosek na ściankach, tak aby budować nawet zdania złożone.

Doskonała zabawa i pomoc dydaktyczna, która poprzez zabawę pozwala na:

·rozpoznawanie i utrwalanie kształtu liter,

·obrazowe rozpoznawanie spółgłosek i samogłosek (kolory),

·tworzenie sylab i układanie wyrazów,

·tworzenie prostych i złożonych zdań,

·przeprowadzanie ćwiczeń ortograficznych,

·zabawę na wyobraźnię, koncentrację i logiczne myślenie.

Ćwiczy koncentrację, spostrzegawczość i wyobraźnię.

Przygotowuje do nauki czytania.

Kółko i krzyżyk

4

Gra strategiczna rozgrywana przez dwóch graczy.
Gracze obejmują pola na przemian dążąc do objęcia trzech pól w jednej linii,
przy jednoczesnym uniemożliwieniu tego samego przeciwnikowi.
Pole może być objęte przez jednego gracza i nie zmienia swego właściciela przez cały przebieg gry.

Wielkość planszy: 13,5 cm x 13,5 cm x 2,5 cm
Wielkość pionka: 3,2 cm x 3,2 cm x 3,2 cm

Wózek na zakupy niebieski

1

Wózek na zakupy z pojemnym koszem i dużymi, solidnymi kołami, uatrakcyjni dzieciom zabawę w sklep.
Może spełniać również funkcję taczki lub wózka dla lalek.

Wózek na zakupy różowy

1

Wózek na zakupy  z pojemnym koszem i dużymi, solidnymi kołami, uatrakcyjni dzieciom zabawę w sklep. 
Może również spełniać  funkcję taczki lub wózka dla lalek.

Jeździk dyzio

2

Jeździk z masywnego tworzywa sztucznego o opływowych kształtach, w formie „uśmiechniętej gąsienicy” z czapką. Szerokie masywne i duże koła o średnicy przynajmniej 18 cm ułatwiają sprawne przemieszczenie się pojazdu po różnej powierzchni. Wygodne szerokie wyprofilowane siedzisko z oparciem. Minimum 36 cm między podłożem a rączką tak, aby dziecko niższe czy wyższe miało komfort i możliwość łatwego odpychania nóżkami od podłoża.

Klocki maty

4

4 szt. kwadratów, każdy o boku 62 cm i minimum 2 cm grubości, co pozwala na zwiększenie izolacji od podłoża, a zarazem zwiększa jej stabilność, która pozwala na tworzenie różnorodnych form przestrzennych np. tuneli do torów przeszkód, namiotów itp. Duża powierzchnia mat pozwala w szybki sposób stworzyć relaksacyjną strefę zabaw.

Piankowe klocki są łatwe w utrzymaniu czystości ( woda).

Ostrzeżenia: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat – ryzyko odgryzienia pianki i udławienia. Mata nie jest przeznaczona do stosowania podczas ćwiczeń sportowych, jako materac sportowy, nie amortyzuje upadków.

101 produktów

1

101 PRODUKTÓW urozmaici zajęcia lekcyjne z zakresu zdrowej żywnosci  lub nauki obcego języka. - OPIS

101 produktów można podzielić na zbiory:

·produkty zdrowe

·produkty nieodpowiednie do spożycia przez dzieci

·zbiór warzyw

·zbiór owoców

·pieczywo

·artykuły słodkie

·produkty mięsne

Można również tworzyć grupę produktów do danych posiłków:

·śniadanie

·obiad

·kolacja

Produkty w ciekawy sposób mogą urozmaicić zajęcia nauki obcego języka.
Każdy uczeń ze zbioru wyciąga 3-4 produkty i prawidłowo je nazywa w danym języku
np: angielskim, francuskim, niemieckim.

Teczowe liny

1

Pomoc, która pozwala na przeprowadzenie ćwiczeń usprawniających motorykę ogólną:

·zabawy rzutne i zręcznościowe,np: "rzut do celu", "kolorowa góra", "karmienie rybek"

·biegi i skoki, " szybko do domu", " kolorowe skoczki", " tęczowe hasanie"

·zabawy na lokalizację,

·zabawy na orientację w przestrzeni,

·ćwiczenia reakcji równoważnych.

Liny wykonane są aż z trzech warstw:

·pierwsza - miękkie wypełnienie - polipropylen

·druga - prosty jednostronny splot liniowy,

·trzecia - bardzo trwała, odporna na uszkodzenia warstwa o splocie lewostronnym i prawostronnym.

Liny zakończone są magnesem, który ułatwia tworzenie różnych form zabawy i ćwiczeń ruchowych:rzuty do celu, rozpoznawanie kolorów, ćwiczenia stóp i równowagi.

Dzięki tej pomocy dzieci ćwiczą również:

·precyzję ruchu,

·mięśnie stóp,

·równowagę,

·koordynację wzrokowo-ruchową.

Logigram

1

Logiczny diagram nawiązujący do klocków Dienesa.

Utrwala znajomość podstawowych figur płaskich i kształtuje umiejętność rozróżniania ich
pod względem wielkości, koloru i obrysu. 
Pozwala na pracę indywidualną i zespołową angażując całą klasę na lekcji i w świetlicy. 
Jest to pomoc dydaktyczna o charakterze polisensorycznym:

·utrwala znajomość figur płaskich,

·angażuje kilka zmysłów jednocześnie,

·pobudza do samodzielnego myślenia i aktywności,

·daje możliwość wypowiadania się i argumentowania działań,

·pozwala na klasyfikację przedmiotów z użyciem określeń: duży, mały, gruby, cienki,

·uczy kolejności działań,

·umożliwia pracę indywidualną i zespołową, angażując całą klasę na lekcji i w świetlicy.

Logigram składa się aż z 205 elementów umożliwiających przeprowadzenie różnorodnych zabaw zespołowych
(15 osób równocześnie). Zabawy można przeprowadzać na różnym podłożu, gdyż drewniane płytki
nie ulegają tak szybkiemu zniszczeniu, jak płytki kartonowe (jest możliwość zakupu zgubionego elementu).

Torri

1

Wspaniała i uwielbiana gra rozwijająca intelekt dziecka. Drewniane kolorowe krążki i wielka plansza tworzą atrakcyjną zabawę. Planszę Torri można umieścić na ścianie. Nadal będzie spełniać swoje funkcje, ponieważ krążki nie wypadną podczas ich układania. 

Duża drewniana, kwadratowa plansza o boku 50 cm i grubości około 2 cm. W planszy 100 głębokich otworów oraz szczeliny wyznaczające pole gry. W komplecie 60 krążków drewnianych w czterech podstawowych kolorach o śr. minimum 3,5 cm. Krążki z jednej strony posiadają dziurę z drugiej bolec 1 cm umożliwiający nakładanie krążka jeden na drugi, tak, aby używając planszy w pozycji pionowej krążki nie wypadały. 3 duże 3 cm kości w zestawie: z oczkami od 1 do 3, z oczkami od 1 do 6 i jedna z kolorami. Pomoc rozwijająca logiczne myślenie i analizę działań, wyobraźnię przestrzenną. Plansza do gier na stole i do powieszenia na ścianie.

Gąsienice

2

Pomoc dydaktyczna, która otrzymała pod względem wykonania i wartości edukacyjnych
prestiżową nagrodę 
CERTYFIKAT KLASY MARZEŃ 2009 na XIV Targach Edukacyjnych w Kielcach
pod patronatem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu.

Pomoc przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Stwarza dziecku możliwość doskonalenia funkcji percepcyjno-motorycznych.
Rozwija koordynację wzrokowo-ruchową, sprawność manualną i precyzję. 
Zadaniem gracza jest nabieranie łyżką kulek i wrzucanie ich do gąsienicy.

Czynności te dzieci wykonują w różnych wariantach, np.: wkładają
• według koloru
• według ciągu liczbowego (1-9 lub 9-1)

Mogą również tworzyć zbiory, proste działania matematyczne (np. zbierają 5 ale również sumę tworzącą 5 czyli 2 i 3 lub 4 i 1).

Dzieci ćwiczą szybkość ruchów ręki, prawidłowe trzymanie łyżki przygotowując się do nauki pisania.
Prawidłowość wykonania zadania dzieci sprawdzają wyciskając kulki drugą stroną gąsienicy, zakończoną gumką.
Ćwiczy mięśnie śródręcza prawej i lewej ręki. Bambusowe łyżki i kulki angażują graczaw wykonywanie wielu czynności równocześnie.

Gra daje olbrzymie możliwości zastosowania i tworzenia niezliczonej ilości wariantów gier i zabaw.
Grę z gąsienicami można wykorzystać jako zabawę ruchową np. zawody w rzędach, czyli która grupa najszybciej zapełni swoja gąsienice.
Wymiary tuby: 31 cm x 12.5 cm x 12.5 cm

Tangalo

2

Tangramy pobudzają dzieci do logicznego myślenia i rozwijają wyobraźnię.

Starochińska gra, mozaika złożona z 7 części - "tanów", z których trzeba ułożyć zadane figury i obrazki.

Tangalo daje dzieciom wiele możliwości wspaniałej i kreatywnej zabawy.

Kule rehabilitacyjne

2

Miękkie o różnych wielkościach i wagach kule daję wiele możliwości.
Wykonane  są z mocnej gumy, wypełnione piaskiem kwarcowym,
co umożliwia wykorzystanie ich m.in. jako półkul sensorycznych i kamieni rzecznych (można po nich stąpać).
Wysoka jakość produktu  pozwala na wielofunkcyjność i  wykorzystanie ich  podczas zajęć wychowania fizycznego,
zajęć korekcyjnych i rehabilitacyjnych jako elementy do ćwiczeń równowagi, korekcyjnych wad kręgosłupa,
celności i precyzji ruchu, zręczności oraz szacowania odległości.

W komplecie 6 szt:

·2 x 0,5 kg (kule czarne),

·2 x 0,75 kg (kule zielone),

·1 x 1 kg (kula czarna),

·1 x 1,5 kg (kula zielona),

Pieksi

2

Pomoc dydaktyczna, która otrzymała pod względem wykonania i wartości edukacyjnych
prestiżową nagrodę 
CERTYFIKAT KLASY MARZEŃ 2009 na XIV Targach Edukacyjnych w Kielcach
pod patronatem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu.

Pomoc dydaktyczna z bardzo dużą ilością wariantów gier i zabaw.

Gra utrwala i ćwiczy:

lznajomość kolorów,

lrozpoznawanie kształtów i figur geometrycznych,

lodtwarzanie ciągów rytmicznych,

ltworzenie zbiorów (np: wg kolorów),

lćwiczy wyobraźnię- układanie obrazków,

lspostrzegawczość,

lpojęcie wypukłe, wklęsłe.


Poprzez zabawę dzieci ćwiczą szybkość ruchów ręki,
doskonalą precyzję i tempo pracy manualnej oraz koordynację wzrokowo-ruchową.

Pomoc dydaktyczna wykonana z bambusa, elementy miłe w dotyku i trwałe (razem 96 szt. kształtek).
Całość umieszczona w tubie ułatwiającej szybkie sprzątanie.

Możliwość zakupu pojedynczych elementów w razie zagubienia.

Felix

1

Zadaniem graczy jest dopasowanie kolorowych kołeczków do swojego pola. 

Pomoc dydaktyczna rozwija i doskonali:

·koncentrację,

·precyzję ruchu,

·rozpoznawanie i zapamiętywanie kolorów,

·umiejętność dzielenia się z innymi,

·sprawność manualną,

·umożliwia wyciszenie,

·umiejętność słuchania ze zrozumieniem,

·rozwija koordynację wzrokowo ruchową.

Duża drewniana plansza (średnica 40 cm) podzielona jest na 4 kolorowe strefy, trzy kostki wyznaczają zadania
i zwiększają stopień trudności, a duże, kolorowe kołeczki są miłe i przyjemne w dotyku.
Gra przeznaczona zarówno dla dzieci, jak i dla starszych.

Szachowy skoczek mały

2

Szachowy skoczek to gra planszowa dla dwóch osób na wzór i podobieństwo szachów,
jednakże o dużo prostszych zasadach gry.
Plansza wykonana z drewna posiada 64 pola (otwory) oraz 32 skoczki w dwóch kolorach po 16 szt. dla każdego gracza.

Gra umożliwia wszechstronny rozwój dziecka, rozwija:

·umiejętność abstrakcyjnego myślenia,

·wyobraźnię przestrzenną,

·zmysł obserwacji,

·umiejętność podejmowania decyzji,

·uczciwego współzawodnictwa,

·uczy cierpliwości, planowania,

·kształci pamięć,

·rozwija zdolności matematyczne

Gra polega na przejściu swoimi pionkami na przeciwległą stronę. Nie zbijamy, nie przeskakujemy, ale przechodzimy
skoczkiem po stworzonej przez siebie drodze (możemy wykorzystać drogę przeciwnika).
Wygrywa ten, kto najszybciej przestawi swoje skoczki na przeciwległą stronę.
Skoczka można obracać o 90 stopni w prawo lub w lewo, traktując to jako ruch.

Podczas gry zawodnik zastanawiając sie nad ruchem, tworzy dogodną drogę.
Przestawiając w myślach skoczki, rozwija wyobraźnię, strategiczne myślenie, koncentrację umysłu.

Słucham wiem odczytuję

1

Pomoc dydaktyczna o charakterze polisensorycznym, dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Stymuluje sprawność analizatora słuchowego. Umożliwia pracę indywidualną i zespołową
angażując całą klasę, dzieci na zajęciach terapeutycznych, logopedycznych.

·uwrażliwia na dźwięki,

·rozwija uwagę słuchową,

·stanowi trening pamięci słuchowej i wzrokowej,

·angażuje kilka zmysłów jednocześnie,

·umożliwia analizę dźwięku oraz jego identyfikację z zapamiętanym obrazem z otaczającego świata,

·pozwala na klasyfikację przedmiotów i czynności,

·uczy cierpliwości,

·uczy prawidłowego nazewnictwa.

Kości 1-12 100 sztuk

2

Jedna z najstarszych gier na świecie, mająca ponad 5000 lat. Do tej pory znana jest gra, która polega na podrzucaniu kości 
i odczytywaniu wyniku z ich ułożenia po spadnięciu. 

Duże lakierowane drewniane kości o boku nie mniejszym niż 3 cm o opływowych kształtach. Trwałe i wyraźne oznaczenia pozwalają na przeprowadzenie z dziećmi z różnymi dysfunkcjami prostych działań matematycznych, ćwiczeń logicznego myślenia, segregowanie wg cech. W zestawie przynajmniej 100 szt. kości, minimum 50 szt. z oczkami od 1 do 3 i do 6, 25 kości z cyframi arabskimi oraz 25 kości w sześciu kolorach. Całość w trwałym opakowaniu.

Drewniane kości, przez swoją wielkość i kształt dają bodziec do działania i pobudzają do aktywności, gdyż dziecko odruchowo sięga po nie i samo tworzy działania.

Puzzelator

1

Pomoc dydaktyczna otrzymała pod względem wykonania i wartości edukacyjnych
prestiżową nagrodę 
"CERTYFIKAT KLASY MARZEŃ 2010" przyznaną na XV Targach Edukacyjnych w Kielcach.

PUZZELATOR to puzzle podłogowe, mozaika podłogowa, kolorowe domino, gry planszowe,
w których uczestnicy są zawodnikami (pionkami). Pomoc dydaktyczna, która pobudza dzieci do aktywności ruchowej.

Puzzelator rozwija:

·wyobraźnię,

·ćwiczy orientację przestrzenną: nad, pod, za, przed, lewo, prawo (lateralizacja),

·zdolności komunikacyjne (budowanie zadań),

·słuchanie ze zrozumieniem,

·formułowanie prostych instrukcji działań,

·sprawność manualną,

·szybkość, spostrzegawczość,

·znajomość kolorów i figur geometrycznych.

Gotujemy zupę

2

Pomoc dydaktyczna, która otrzymała pod względem wykonania i wartości edukacyjnych
prestiżową nagrodę 
CERTYFIKAT KLASY MARZEŃ 2009 na XIV Targach Edukacyjnych w Kielcach
pod patronatem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu.

Gra planszowa doskonaląca pamięć, logiczne myślenie i umiejętności komunikacyjne podczas gry z rówieśnikami.

Gracz uczy się cierpliwości, uczciwości i wykorzystuje umiejętności strategiczne.
Różnorodność wariantów gry i możliwość modyfikowania reguł wyzwala w dziecku kreatywność i własną aktywność.

Na planszy układamy 32 żetony z nadrukowanymi 8 rodzajami warzyw, powtarzającymi się czterokrotnie.
Zadaniem gracza jest zebranie do koszyka warzyw tak, aby nie powtórzyć żadnego. Dziecko musi zapamiętać,
jakie wcześniej wrzuciło warzywo oraz zapamiętać, jakie warzywa włożył przeciwnik, ponieważ można go sprawdzić.
Jeżeli gracz udowodni, iż w koszyczku przeciwnika jest powtórzone warzywo, wówczas zawodnik musi je odłożyć. 
Po zebraniu warzyw do koszyczków, dzieci nazywają zupę, którą będą gotować. Przy wypowiedzi dzieci muszą pamiętać
o prawidłowej odmianie wyrazów, np.: "zupa pieczarkowo-marchewkowo-cebulowa".

Pojemnik do farb

4

Drewniana skrzynka z 18 przegródkami zawiara 15 pojemników 100 ml oraz 20 szpatułek do malowania.

Farba

30 szt.
różne kolory

Farba nietoksyczna i hipoalergiczna.
W postaci skoncentrowanej nie łączy się i z innymi kolorami farb z tej serii, dzięki temu możemy robić np: niepowtarzalne "motyle". Każdy obrazek wykonany przez dziecko z kilku kropel koncentratu będzie jedynym w swoim rodzaju arcydziełem.

Farbą można malować na różnych materiałach np:

·papier,

·folia,

·plastik,

·szkło,

·bawełna,

·drewno 
( ozdabianie świeczek, malowanie bombek styropianowych, malowanie witraży,malowanie ramek drewnianych, ozdabianie koszulek itp.).

Farbę można również  rozcieńczyć  w stosunku 1:3  z wodą dzięki temu uzyskamy  z każdego litra koncentratu 4 litry prawdziwej akwareli.

Farba perłowa

2

Koncentrat farby perłowej nietoksycznej i hipoalergicznej o pojemności 500 ml. Przy połączeniu z farbami z tej samej serii w proporcji 1:3 można uzyskać nowe i niepowtarzalne kolory o perłowym odcieniu.

Magiczne kredki

10

MIĘKKIE, TRUDNO ŁAMLIWE, HIPOALERGICZNE.
Wszechstronność użycia kredek zachęca i motywuje do działania nawet osoby,
które niechętnie sięgają po pomoce plastyczne.

Rysunek
 - miękkie, sześciokątne kredki pozwalają na szybkie i efektowne rysowanie.

Malunek
 - kredki dają możliwość przy użyciu niewielkiej ilości wody zmiany rysunku w piękny obraz.
Wystarczy zamoczyć palec w wodzie i poprowadzić nim po rysunku.

Makijaż -
 lekko zanurzamy czubek kredki w wodzie i swobodnie malujemy nim po ciele i włosach.
Wystarczy niewielka ilość wody, aby cały makijaż zmyć z ciała ,bez tarcia i szorowania.

Platforma z osłoną do farb

2

Platforma z osłoną do farb Drewniana, kolorowa platforma do tworzenia abstrakcyjnych form plastycznych w kształcie łzy, o długości minimum 67 cm. Do niej dołączona osłona z tworzywa sztucznego, o długości nie mniejszej niż 140 cm, która uniemożliwia rozpryskiwanie farby.

Koło do malowania

2

Zespół dwóch drewnianych kół pasowych, o średnicy jednego koła nie mniejszej niż 21 cm, i średnicy drugiego koła nie mniejszej niż 8 cm, obracających się na stalowych osiach. Koła posiadają na rancie wyżłobienie, po którym przesuwa się gumowy pasek. Koła wprowadzane są w ruch. Można tworzyć formy plastyczne, gdzie materiał tworzenia jest w ruchu.

Koncentrat-Farba Do Tekstyliów 250ml

2

Przy połączeniu farb Kri Kra Krea z farbą do tekstyliówmożna malować na koszulkach bez obawy, że malunki się spiorą. 
( proporcja 1:3).

Instrukcja użytkowania.

Używać wyłącznie na czystych, materiałach. 
Farbę do tekstyliów mieszamy z koncentratem farby Kri Kra Krea w proporcji 1:3, np.: 1 ml farby do tekstyliów + 3 ml kolorowej farby. Aby zabezpieczyć drugą stronę koszulki przed pobrudzeniem, podłóż kawałek tekturki pomiędzy warstwy materiału.

Po wyschnięciu farby na materiale, zaprasuj namalowaną aplikację żelazkiem, po lewej stronie koszulki, przez 20 sekund.

Musi minąć, co najmniej 5 dni zanim udekorowaną koszulkę będzie można uprać po raz pierwszy. 
Temperatura prania: maks. 40°C.

Farba różowa

2

Koncentrat farby różowej nietoksycznej i hipoalergicznej o pojemności 500 ml. Przy połączeniu z farbami z tej samej serii w proporcji 1:3 można uzyskać nowe i niepowtarzalne kolory o różowym odcieniu.

Farba jasnozielona

2

Koncentrat farby jasnozielonej nietoksycznej i hipoalergicznej o pojemności 500 ml. Przy połączeniu z farbami z tej samej serii w proporcji 1:3 można uzyskać nowe i niepowtarzalne kolory o zielonym odcieniu.

Farba jasnoniebieska

2

Koncentrat farby jasnoniebieskiej nietoksycznej i hipoalergicznej o pojemności 500 ml. Przy połączeniu z farbami z tej samej serii w proporcji 1:3 można uzyskać nowe i niepowtarzalne kolory o niebieskim odcieniu.

Farba złota

2

Koncentrat farby złotej nietoksycznej i hipoalergicznej o pojemności 1000 ml. Przy połączeniu z farbami z tej samej serii w proporcji 1:3 można uzyskać nowe i niepowtarzalne kolory o złotym odcieniu.

Farba srebrna

2

Koncentrat farby srebrnej nietoksycznej i hipoalergicznej o pojemności 1000 ml. Przy połączeniu z farbami z tej samej serii w proporcji 1:3 można uzyskać nowe i niepowtarzalne kolory o srebrnym odcieniu.

Koła - arkusze do malowania

2

Komplet 50 kół wykonanych z grubego bloku technicznego, o średnicy 36 cm,

Papier rysunkowy bialy

2

Papier rysunkowy biały A4 - 500 szt

Papier rysunkowy kolorowy

2

Papier rysunkowy kolorowy A4 - 100 szt

Klocki drewniane kolorowe

2

Klasyczne klocki drewniane w żywych kolorach, 100 el.

Piłka ufo

 

2

Specjalna półkula do ćwiczeń, średnica: 50-60 cm., wysokość: 30-35 cm. Idealnie nadaje się do klasy, sali gimnastycznej oraz na plac zabaw. Zestaw zawiera dwa uchwyty ułatwiające utrzymywanie równowagi.

Wieża liczb

 

1

WIEŻA LICZB - liczby z haczykiem  - 5 dużych drewnianych klocków o podstawie kwadratu i wysokości nie mniejszej niż 10 cm. Na górnej ściance umieszczony hak o minimum 5 cm wysokości, przypominający wieszak. Na jednym z boków każdego klocka namalowana trudnościeralną farbą cyfra od 1 – 5, na drugim boku jej odpowiednik w formie graficznej. Od spodu klocki posiadają wydrążony głęboki otwór umożliwiający ustawianie klocków jeden na drugim. Rozpoznawanie cyfr, działania matematyczne w ruchu, integracja w grupie. WIEŻA LICZB - chwytak - Drewniane koło o średnicy przynajmniej 15 cm z nadrukowanymi na nim kolorowymi cyframi od 1 do 6 i dołączonymi 6 podwójnymi grubymi linami zakończonymi drewnianymi kulkami. Od spodu koła zamocowany łańcuch zakończony dużym oczkiem umożliwiający zahaczanie elementów. Duży drewniany klocek o podstawie kwadratu i wysokości nie mniejszej niż 10 cm. Na górnej ściance umieszczony hak o minimum 5 cm wysokości, przypominający wieszak. Uczestnicy podczas ruchu muszą się ze sobą komunikować, współpracować, utrwalają znajomość cyfr, precyzje ruchu.

Piaskownica relaksacyjna indywidualna

 

4

Lekka, poręczna, łatwa do przenoszenia mała piaskownica z tworzywa sztucznego wypełniona specjalną masą piaskową o wadze ok. 2,5 kg. Niewysychająca substancja na bazie piasku przeznaczona do użytku wewnętrznego i do zabawy dotykowej. Miękka, rozciągliwa przykleja się tylko do siebie nie do ciała. Nie zawiera wody, wilgoci, nie stanowi naturalnego środowiska do przeżycia bakterii. Przeciwbakteryjny, atoksyczny, niemający właściwości szkodliwych dla organizmu, atestowany.

Zestaw sprawnościowy

 

 

2

Zestaw ponad 24 elementów wykonanych z pianki z elementami tworzywa sztucznego. Uczy działania w grupie, porozumiewania się, precyzji ruchu i orientacji przestrzennej . Całość zawiera: 2 komplety zajączków, komplet 10 jajeczek, komplet dysku balansującego, klocek piankowy - skoczek - o grubości nie mniejszej niż 7 cm, do którego przymocowana jest gumowa linka z piankowym uchwytem. Skoczek umożliwia wykonywanie ćwiczeń rozciągających m.in skłony tułowia, ćwiczenia skrętne oraz ćwiczeń skocznych. Wszystkie elementy umieszczone są w poręcznym trwałym pojemniku.

Drewniana mapa polski

 

4

Drewniana mapa Polski to zabawka edukacyjna, która zaciekawi Twoje dziecko i pomoże mu poznać naszych sąsiadów. Mapa Polski może być dla dzieci idealnym wprowadzeniem w świat geografii. Na mapie zaznaczone zostały województwa naszego kraju oraz główne rzeki z dopływami. Zabawa tego typu zabawkami wspomaga rozwój wyobraźni i umiejętność kojarzenia oraz zdolności manualne. Dodatkowo drewniane edukacyjne zabawki wspomagają również rozwój pamięci wzrokowej.

 

Wymiary mapy: 30cm x 30 cm (grubość 1 cm)

Zabawka dla dzieci powyżej 10 miesiąca życia. 

Zabawka posiada znak CE - zgodny z europejskimi normami certyfikacji.

Drewniana mapa europy

 

4

Solidność i prostota wykonania, przyjemne kolory i ekologiczne motywy gwarantują doskonałą i długotrwałą zabawę dla małego dziecka.

 

Drewniana Mapa Europy firmy Playme to rewelacyjna układanka o dużej wartości edukacyjnej:

- przez zabawę dziecko zapozna się z mapą konturową Europy oraz poszczególnych krajów

- wykonana z wysokogatunkowych mateirałów bezpiecznych nawet dla małych dzieci

- układanka składa się z 18 puzzli kształtem odpowiadających poszczególnym krajom europejskim

- na Mapie zaznaczone są stolice państw

- układanka wykonana w całości z drewna, z materiałów przyjaznych dla środowiska i ludzi, solidnych i wytrzymałych, co gwarantuje użytkowanie przez lata

- staranne wykonanie i żywa kolorystyka zachęcą dziecko do zabawy

Drewniana mapa świata

 

3

- Drewniana układanka Mapa Świata to zestaw osiemnastu elementów (puzzli) przedstawiających poszczególne państwa na wszystkich kontynentach. Ułożone razem na planszy tworzą kolorową mapę całego świata.
- Na każdym z puzli znajduje się obszar lub część jakiegoś kontynentu, oceanu bądź państwa, z nazwą kraju, krajobrazu (np. Amazonia czy Sahara) a nawet obrazkami charakterystycznych dla regiony zwierząt, budowli i środków transportu.
- Każdy z puzli posiada wygodny uchwyt aby ułatwić naszym pociechom ich układanie.
- Jednym z elementów układanki jest "kompas" z 4 stronami świata: wschodem, zachodem, północą i południem
- Na ramie układanki zamieszczone są flagi rozmaitych państw - jeszcze więcej zabawy i poznawania świata...
- Puzzle różnią się od innych drewnianych zabawek żywymi kolorami i precyzyjnym wykonaniem (Ciepłe odcienie przyciągają wzrok dziecka)
- Fantastyczna zabawa i jednocześnie nauka o świecie i obecnym porządku geopolitycznym
- Bezpieczeństwo zabawy (produkt atestowany, posiada znak CE)
Wymiary układanki: 40 cm x 30 cm x 1,5 cm; Rozmiar 1 elementu puzzli: ok. 5,5-14 cm

Piaskownica relaksacyjna duża

 

2

Stolik piaskownica w kształcie sześcianu wykonana z drewna o wysokości nie niższej niż 60 cm i nie wyższej niż 64 cm. Stabilne krzyżowe drewniane nogi utrzymują przymocowany na stałe drewniany pojemnik i jego dno osiągające wytrzymałość ok. 13 kg. Pojemnik piaskownica o długości boku 65-68 cm pozwala na swobodną zabawę równocześnie 6-8 dzieci. Wysokość pojemnika nie może być niższa niż 10 cm i nie wyższa niż 12 cm. Do zestawu dołączona lekka pokrywa, przykrywające piaskownicę. Piaskownica wypełniona specjalną masą piaskową o wadze 10 kg. Niewysychająca substancja na bazie piasku przeznaczona do użytku wewnętrznego i do zabawy dotykowej. Miękka, rozciągliwa przykleja się tylko do siebie nie do ciała. Nie zawiera wody, wilgoci, nie stanowi naturalnego środowiska do przeżycia bakterii. Przeciwbakteryjny, atoksyczny, niemający właściwości szkodliwych dla organizmu, atestowany.

Uśmiechnięty pojemnik 60 l.

 

2

Pojemnik do przechowywania zabawek o pojemności przynajmniej 60 l. Trwała i bardzo

mocna konstrukcja z tworzywa sztucznego.

Kości – znaki matematyczne

 

1

Zestaw 50 dużych drewnianych kości o bokach minimum 3 cm szt. Lakierowane kości o opływowych kształtach. Duże i wyraźne oznaczenia (różne znaki matematyczne) pozwalają w sposób zabawowy dla dzieci wprowadzać działania na wyższych wartościach oraz ćwiczeń logicznego myślenia.

 

1)      Termin realizacji zamówienia: do 27 marca 2015 r.

2)      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

3)       Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

  1. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

a)      wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowo - cenowego wg. załączonego wzoru wraz z opisem przedmiotu zamówienia,

b)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

2.     Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

  1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz  przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

  1. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Izabela Szewczyk pod nr tel. 881 935 510, nr faks: 957489113
adres e-mail 
promocja@przytoczna.pl

  1. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć pisemnie w siedzibie Zamawiającego: w zamkniętej kopercie do pokoju nr 11 Urzędu Gminy Przytoczna, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna w terminie do dnia 23.03.2015 r. lub e-mailowo na adres promocja@przytoczna.pl.

  1. Opis sposobu obliczania ceny
  1. Na załączonym formularzu ofertowo - cenowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wartość podatku VAT.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
  1. Informacje o formalnościach
  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

                                                                                                z up. Wójta Gminy Przytoczna
                                                                                                    /-/ Karolina Konopa
                                                                                                          Zastępca Wójta

Załączniki:

  1. Formularz ofertowo-cenowy.