Przytoczna, dnia 22.06.2015 r.
Znak: RGG.6220.4.5.2015
Zawiadomienie stron o zebranych
dokumentach i materiałach przed wydaniem decyzji.
Stosownie do art. 10§1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.), organ zawiadamia strony, iż zebrał już wystarczające dowody i materiały do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Przebudowa istniejącej stacji paliw POLBRAND w Nowej Niedrzwicy, gmina Przytoczna, powiat międzyrzecki, woj. lubuskie”.
Z materiałami sprawy można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Przytoczna pok. nr 7 w godz. 7.30. - 15.00 z możliwością wypowiedzenia się również co do zgłoszonych żądań wniosku w terminie 7 dni od daty doręczenia zawiadomienia.
Wójt Gminy
(-) Bartłomiej Kucharyk
Otrzymują:
1. POLBRAND Sp. z o.o.
ul. Żelazna 67/31
00-871 Warszawa
2. strony postępowania
3. tablica ogłoszeń tut. Urzędu
4. strona internetowa: www.przytoczna.bip.net.pl
5. a/a