Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)
I. Zamawiający: GMINA PRZYTOCZNA
Adres do korespondencji: ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna,
tel. 95 7494 311, faks 95 7489 113
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: Zakup mebli do sali narad w Urzędzie Gminy Przytoczna wraz z dostawą
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli do sali narad w Urzędzie Gminy Przytoczna wraz z dostawą.
1. Specyfikacja wykonania zamówienia:
Lp. |
Nazwa |
ilość |
Szczegółowa specyfikacja- opis |
1. |
Stół konferencyjny składany |
1 szt. |
kolor blatu: szary rodzaj stelaża: chromowany wymiary: 80 cm szerokości oraz 200 cm długości blatu |
2. |
Stół konferencyjny składany |
8 szt. |
kolor blatu: szary rodzaj stelaża: chromowany wymiary: 80 cm szerokości oraz 160 cm długości blatu |
3. |
Krzesła konferencyjne |
50 szt. |
stelaż - chrom, kubełek ze sklejki w kolorze białym, tapicerowana nakładka na siedzisko w kolorze szarym, filcowe stopki, możliwość sztaplowania
Wymiary: |
mm |
wysokość całkowita |
830 mm |
szerokość całkowita |
530 mm |
głębokość całkowita |
590 mm |
wysokość siedziska |
460 mm |
szerokość siedziska |
440 mm |
głębokość siedziska |
400 mm |
|
2. Informacje dodatkowe dotyczące zamówienia:
1) do załączonej oferty cenowej należy załączyć zdjęcia wraz z opisem przedmiotu zamówienia;
2) oferowany towar musi być nowy fabrycznie, wolny od wad oraz spełniać wymogi norm określonych obowiązującym prawem;
3) cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z dostawą;
3. Termin realizacji zamówienia: do 31 sierpnia 2016r.
4. Okres gwarancji: 36 miesięcy.
5. Wykonawca związany jest ofertą 14 dni.
6. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowo - cenowy wg załączonego wzoru, wraz z załączonymi zdjęciami oraz opisem przedmiotu zamówienia.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Anna Woźna pod nr tel. 95 7494 317 Faks: 95 7489 113
e-mail rada.gminy@przytoczna.pl
VI. Miejsce składania ofert
1. Ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta na wykonanie zadania „Zakup mebli do sali narad w Urzędzie Gminy Przytoczna wraz z dostawą” w pokoju nr 11 (sekretariat) Urzędu Gminy, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna w terminie do dnia 10 sierpnia 2016 r. do godziny 15:00.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu ofertowo - cenowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wartość podatku VAT.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
5. Kryteria oceny ofert – kryterium wyboru oferty jest cena. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną, spełniającą wymagania zamawiającego.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
1. Formularz ofertowo-cenowy.
Wójt Gminy
/-/ Bartłomiej Kucharyk