Ogłoszenie nr 500039529-N-2018 z dnia 22-02-2018 r.
Gmina Przytoczna: „Budowa 24 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Przytoczna” Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej tak Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytoczna, Krajowy numer identyfikacyjny 21096682300000, ul. ul. Rokitniańska 4, 66340 Przytoczna, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 7494310, e-mail zca@przytoczna.pl, faks 095 748 91 13. I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa 24 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Przytoczna” Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): WG-I.271.1.2018 II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego, pn.: „Budowa 24 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Przytoczna”, realizowanego w ramach operacji „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Przytoczna poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej dla miejscowości Goraj, rozbudowę sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Goraj oraz budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Przytoczna”, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej – „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”, Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa”, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 1)Zakres inwestycji obejmuje: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 24 przydomowych oczyszczalni ścieków, zwanych dalej (POŚ) na terenie Gminy Przytoczna, a mianowicie: - roślinną POŚ dla RLM 4 ze stawem, oznaczoną R1 – 7 kpl. - roślinną POŚ dla RLM 4 z drenażem 1x10m, oznaczoną R2 – 1 kpl. - roślinną POŚ dla RLM 4 z drenażem 2x10m, oznaczoną R3 – 1 kpl. - roślinną POŚ dla RLM 8 ze stawem, oznaczoną R4 – 3 kpl. - roślinną POŚ dla RLM 8 z drenażem 1x10m, oznaczoną R5 – 1 kpl. - roślinną POŚ dla RLM 8 z drenażem 2x10m, oznaczoną R6 – 1 kpl. - drenażową POŚ dla RLM 4 z drenażem 3x14 m, oznaczoną D1 – 3 kpl. - drenażową POŚ dla RLM 4 z przepompownią i drenażem 3x14 m, oznaczoną D2 – 4 kpl. - drenażową POŚ dla RLM 4 z drenażem 4x10 m, oznaczoną D4 – 1 kpl. - drenażową POŚ dla RLM 6 z drenażem 4x15 m, oznaczoną D7 – 1 kpl. - drenażową POŚ dla RLM 6 z przepompownią i drenażem 4x15 m, oznaczoną D8 – 1 kpl. Przydomowe oczyszczalnie ścieków realizowane są, w następujących miejscowościach: Krasne Dłusko (3 kpl.), Strychy (7 kpl.), Dębówko (2 kpl.), Twierdzielewo (1 kpl.), Chełmsko (5 kpl.), Nowa Niedrzwica (4 kpl.), Wierzbno (2 kpl.). 2) Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz opis rozwiązań technicznych przedstawiają następujące dokumenty: a. Dokumentacja projektowa POŚ – 24 kpl. , załącznik nr 8 do SIWZ, b. SWIORB- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla budowy przydomowych oczyszczalni ścieków z drenażem rozsączającym na terenie Gminy Przytoczna, załącznik nr 9 do SIWZ, c. SWIORB- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla budowy roślinnych przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Przytoczna, załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Dodatkowe ustalenia: 1) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych, dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy. 2) Wykonawca przed zastosowaniem wyrobu/montażem urządzenia każdorazowo powinien uzyskać akceptację Zamawiającego. W przypadku urządzeń i materiałów wbudowanych przez Wykonawcę, dla których producent udzielił dłuższego okresu gwarancji od umownego, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu dokumentów z okresem gwarancji udzielonym przez producenta. 3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac etapowo, umożliwiając mieszkańcom dostęp do posesji. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wraz z dokumentacją odbiorową oświadczeń lub protokołów odbioru nieruchomości / działek, na których będą prowadzone jakiekolwiek prace związane z przedmiotową inwestycją. 4) Wszelkie prace w zbliżeniu do istniejącej infrastruktury technicznej należy prowadzić w uzgodnieniu z gestorami sieci. 5) Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury drogowej do stanu pierwotnego. 6) W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w SIWZ, w dokumentacji projektowej oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający- w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt- dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. 3. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zmianami). 4. Zakres wymagań dotyczący zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. II.4) Informacja o częściach zamówienia: nie II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7 Dodatkowe kody CPV: 45232423-3, 45100000-8, 45111200-0, 45111240-2, 45112700-2, 45200000-9, 45220000-5, 45231110-9, 45233200-1, 45231400-9, 45252127-4, 45230000-8 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2018 Wartość bez VAT 333622.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: WOKAMID Sp.z o.o. tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 365310.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie IV.8) Informacje dodatkowe: IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Wójt Gminy Przytoczna /-/Bartłomiej Kucharyk
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
w ramach operacji „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Przytoczna poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej dla miejscowości Goraj, rozbudowę sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Goraj oraz budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Przytoczna”, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej – „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”, Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa”, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 502174-N-2018
Adres strony internetowej (url): www.przytoczna.pl
Zamówienie było podzielone na części:
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Waluta PLN
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Email wykonawcy: biuro@wokamid.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 8
Kod pocztowy: 66-340
Miejscowość: Przytoczna
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
Oferta z najniższą ceną/kosztem 365310.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 365310.00
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: