Ogłoszenie nr 510059758-N-2019 z dnia 27-03-2019 r.
Gmina Przytoczna: „Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna” Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytoczna, Krajowy numer identyfikacyjny 21096682300000, ul. ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 7494310, e-mail zca@przytoczna.pl, faks 095 748 91 13. I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna” Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): RIG.271.4.2019 II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna, w ramach zadania inwestycyjnego, pn.: „Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, współfinansowanego z Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa. Przedmiot zamówienia obejmuje Etap- I inwestycji, którego zakres prac obejmuje wykonanie: - dwóch studni wierconych - ujęć wody wraz z nadbudowami studni, - przepustów technicznych wraz z kompletem okablowania na potrzeby ujęć 3 i 4 - budowę rurociągów wody surowej wraz z wpięciem w istniejący rurociąg znajdujący się w budynku SUW, - 2 studni na popłuczyny (w miejscu studni istniejących) wraz z wymianą rurociągu popłuczyn na zewnątrz obiektu, - instalacji elektrycznej w zakresie: montażu rozdzielni elektrycznej: przepięcia układów istniejących, wykonania instalacji oświetleniowej, wykonania instalacji gniazd, wykonanie instalacji wyrównawczej, zasilanie ujęć, z możliwością wpięcia agregatu w przypadku braku zasilania, przeniesienie, dostosowanie układu sterowania do nowych warunków pracy. 2. Szczegółowy zakres robót przedstawiają następujące dokumenty: 1) Projekt budowlany budowy dwóch studni głębinowych S3 i S4, przebudowy stacji uzdatniania wody oraz budowa sieci wodociągowej magistralnej w m. Krasne Dłusko, dla inwestycji, pn.: „Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Projekt wykonawczy budowy dwóch studni głębinowych S3 i S4, przebudowy stacji uzdatniania wody oraz budowa sieci wodociągowej magistralnej w m. Krasne Dłusko, dla inwestycji pn.:„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Projekt robót geologicznych na wykonanie otworów zastępczych nr 3 i 4 ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, dla inwestycji pn.:„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 10 do SIWZ, 4) Decyzja pozwolenie wodnoprawne z dnia 05.10.2017 r. wydane przez Starostę międzyrzeckiego, dla inwestycji pn.:„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 11 do SIWZ, 5) Decyzja nr 10.2018 pozwolenie na budowę z dnia 12.01.2018 r. wydane przez Starostę międzyrzeckiego dla inwestycji, pn.:„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 12 do SIWZ, 6) STWIORB dla inwestycji pn.:„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 13 do SIWZ, 7) Przedmiar robót dla inwestycji pn.:„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 14 do SIWZ. 3. Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączoną dokumentacją tj. projektem budowlanym i wykonawczym, projektem robót geologicznych, przedmiarem robót, STWIORB. 2) Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres prac (Etap I i Etap II inwestycji). Uwaga! Przedmiotem zamówienia jest wyłącznie Etap- I inwestycji, którego zakres prac został przedstawiony w opisie przedmiotu zamówienia oraz szczegółowo określony w przedmiarze robót, załączniku nr 14 do SIWZ. Przedmiot zamówienia nie obejmuje Etapu II inwestycji, w którym Zamawiający będzie realizował prace związane ze zmianą technologii SUW. 3) W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej, w przedmiarze oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. 4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pełnej dokumentacji, w tym dokumentacji geologicznej ujęć, niezbędnej do ubiegania się o pozwolenie wodnoprawne na pobór wód. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geologicznej i geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej całości zadania. 6) Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury do stanu pierwotnego. 7) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 8) Zakres wymagań dotyczący zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 9) KODY CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne II.4) Informacja o częściach zamówienia: nie II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9 Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45310000-3 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2019 Wartość bez VAT 252373.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Zakład Górniczy HYDROWIERT Dariusz Mimier nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 356166.45 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie IV.8) Informacje dodatkowe: IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Z up. Wójta Gminy Przytoczna Karolina Konopa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 516449-N-2019
Adres strony internetowej (url): www.przytoczna.pl
Zamówienie było podzielone na części:
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Waluta PLN
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Email wykonawcy: hydrowiert_zgora@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 3
Kod pocztowy: 65-427
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
Oferta z najniższą ceną/kosztem 349935.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 381966.92
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
Kierownik Referatu Inwestycji, Rozwoju,
Gospodarki i Ochrony Środowiska