RGGI.7151.V.2019 Przytoczna, dnia 16.05.2019 r.
Wójt Gminy Przytoczna zaprasza Państwa do złożenia ofert cenowych na:
„Dzierżawę budynku o przeznaczeniu usługowo – gastronomicznym posadowionym w na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Lubikowie, działka nr 146/35”.
I. Postanowienia ogólne konkursu
1. Podmiot ogłaszający konkurs – Gmina Przytoczna, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, zwany dalej Wydzierżawiający.
II. Przedmiot konkursu
1.Przedmiotem konkursu jest dzierżawa budynku o przeznaczeniu usługowo – gastronomicznym posadowionym na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Lubikowie, działka nr 146/35, obręb Lubikowo.
2.Budynek - o łącznej powierzchni 200 m2, wyposażony jest w następujące media: kanalizacja, woda, energia elektryczna.
3. Budynek - nie jest wyposażona w sprzęt gastronomiczny oraz meble ekspozycyjne.
4.Termin okresu trwania dzierżawy: od 01 czerwca 2019 r. do 31 sierpnia 2019 r.
5. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
III. Warunki wymagane przez Wydzierżawiającego
1.Dzierżawca będzie prowadził działalność na terenie dzierżawionego obiektu zgodnie
z obowiązującymi przepisami, w tym wymogami sanitarnymi, epidemiologicznymi i technologicznymi stawianymi przez Państwową Inspekcją Sanitarną.
2.Przed otwarciem wydzierżawianego obiektu, Dzierżawca zobowiązany jest do uzyskania decyzji wydanej przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny o zatwierdzeniu zakładu oraz wpisie do rejestru zakładów oraz aktualną opinię w/w instytucji o dopuszczeniu dzierżawionego obiektu do prowadzenia działalności w roku 2019 roku.
3. Uzyskaną decyzję oraz opinię Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej, Dzierżawca zobowiązany jest przedłożyć Wydzierżawiającemu najpóźniej w dniu otwarcia dzierżawionego budynku.
4. Dzierżawca będzie utrzymywał pomieszczenia wchodzące w skład wydzierżawionego budynku w należytym stanie technicznym, technologicznym i sanitarnym, a także będzie przestrzegał zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego i sanitarnego oraz ponosił odpowiedzialność z tego tytułu.
5. Dzierżawca będzie utrzymywał także porządek i ład gospodarczy na zewnątrz dzierżawionego obiektu.
6. Pomieszczenia w wydzierżawionym budynku, Dzierżawca musi wyposażyć w niezbędny sprzęt do prowadzenia objętej umową działalności.
7. Dzierżawca będzie dokonywał bieżących napraw przedmiotu dzierżawy na swój koszt, celem zachowania przedmiotu dzierżawy w stanie niepogorszonym.
8. Dzierżawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie warunków sanitarnych oraz zasad przestrzegania higieny przy produkcji i obrocie środkami spożywczymi, używkami i substancjami dodatkowymi dozwolonymi ( Dz. U. nr 30, poz. 377 ze zm.).
9. Dzierżawca ma prawo dokonać nakładów zwiększających wartość przedmiotu dzierżawy za zgodą i w zakresie uzgodnionym każdorazowo w formie pisemnej
z Wydzierżawiającym.
10. Bez zgody Wydzierżawiającego Dzierżawca nie może zmienić przeznaczenia przedmiotu dzierżawy.
11. Dzierżawca nie jest uprawniony do oddania przedmiotu dzierżawy w poddzierżawę, najem ani do bezpłatnego używania osobom trzecim bez zgody wydzierżawiającego.
IV. Dokumenty, jakie Oferent powinien załączyć do oferty:
1. Podmiot ogłaszający konkurs wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Oferenta formularz ofertowo - cenowy wg załączonego wzoru,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
V. Osoby po stronie ogłaszającego konkurs uprawnione do porozumiewania się z oferentami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Marcin Kułak pod nr tel. 957494312 Faks: 957489113
e-mail nieruchomosci@przytoczna.pl.
VI. Miejsce i termin składania ofert
1.Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Wydzierżawiającego: Urząd Gminy Przytoczna, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna w terminie do dnia 22 maja 2019 r. roku do godziny 10:00, w sekretariacie pokój nr 11, w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem „Dzierżawa budynku o przeznaczeniu usługowo – gastronomicznym na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Lubikowie”.
2. Oferty, które wpłyną po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane.
3.Oferty które wpłyną w innej formie niż wymagana, nie zostaną rozpatrywane.
4. Podmiot ogłaszający konkurs nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
5.Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Wydzierżawiającego.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu ofertowo - cenowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za cały okres dzierżawy obiektu gastronomicznego oraz podać wartość podatku VAT.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
VIII. Kryteria oceny oferty
1. Najwyższa oferowana cena brutto – 60 pkt
2. Atrakcyjność i różnorodność zaproponowanego menu – 20 pkt
3. Doświadczenie w obsłudze gastronomicznej tego typu – 20 pkt
IX. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Wydzierżawiający zawiadomi wszystkich Oferentów, którzy ubiegali się o dzierżawę budynku-stołówki.
2. Szczegółowe zasady dzierżawy budynku-stołówki regulować będzie urnowa dzierżawy zawarta pomiędzy Gminą Przytoczna, a oferentem wybranym w konkursie.
3. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Wydzierżawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do konkursu ofert nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na Ustawie
o gospodarce nieruchomościami.
X. Klauzula informacyjna RODO
1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Przytoczna jest Wójt Gminy Przytoczna z siedzibą 66-340 Przytoczna, ul. Rokitniańska 4 tel.: nr tel. 95 7494311, adres e-mail: ug@przytoczna.pl.
2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie zamówienia/zapytania ofertowego, znak sprawy RGGI.7151.V.2019
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki:
1. Formularz ofertowo-cenowy.
Wójt Gminy
/-/Bartłomiej Kucharyk