Przytoczna, 16.06.2020 r.
RGG.6220.1.5.2020
Zawiadomienie stron o zebranych
dokumentach i materiałach przed wydaniem decyzji.
Stosownie do art. 10§1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.), organ zawiadamia strony, iż zebrał już wystarczające dowody i materiały do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.:
„Budowa budynku inwentarskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce o nr ewid. gr. 462, obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna, powiat międzyrzecki, województwo lubuskie”.
Z materiałami sprawy można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Przytoczna pok. nr 7 w godzinach pracy urzędu z możliwością wypowiedzenia się również co do zgłoszonych żądań wniosku w terminie 3 dni od daty doręczenia zawiadomienia.
Z uwagi na ograniczenia pracy Urzędu Gminy w Przytocznej związane z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa w Polsce oraz prowadzonymi działaniami profilaktycznymi, informacje dotyczące prowadzonego postępowania mogą być udzielane poprzez kontakt telefoniczny z Referatem Inwestycji, Rozwoju, Gospodarki i Ochrony Środowiska pod numerem 95 7494312 (w godzinach urzędowania), pocztą tradycyjną, drogą elektroniczną (ug@przytoczna.pl) lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP (/axs7t930cr/skrytka).
Wójt Gminy
/-/ Bartłomiej Kucharyk
Otrzymują:
1. Bartosz Jeszke
2. strony postępowania
3. tablica ogłoszeń tut. Urzędu
4. strona internetowa: www.przytoczna.bip.net.pl
5. a/a