Symbol: 6412
Podstawa prawna: Art. 88d ustawy z dnia 19.11. 1999 roku. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. z 1999 r. Nr 101, poz. 1178 z późniejszymi zmianami).
Dokumenty Zgłoszenie zmiany w ewidencji działalności gospodarczej., oryginał zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dowody osobiste osób ubiegających się o zmianę wpisu,
Opłaty: Opłata administracyjna:
· za zmianę wpisu do ewidencji - 50,00 zł. Wpłatę należy uiścić w kasie urzędu
Termin odpowiedzi: Do 14 dni.
Jednostka odpowiadająca: inspektor d/s gospodarki mieniem komunalnym,ewidencją działalności gospodarczej i sportu
Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w sekretariacie urzędu gminy). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi: W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w biurze prowadzącym sprawę. Odbiór duplikatu zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej może nastąpić w jednej z dwóch form:
· osobiście przez wnioskodawcę; · za pośrednictwem poczty.
O formie odbioru decyduje wnioskodawca.
|