Przytoczna, dnia 22.06.2015 r.

 

 

Znak: RGG.6220.4.5.2015

 

 

Zawiadomienie stron o zebranych

dokumentach i materiałach przed wydaniem decyzji.

 

 

 

            Stosownie do art. 10§1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.), organ zawiadamia strony, iż zebrał już wystarczające dowody i materiały do wydania decyzji    o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Przebudowa istniejącej stacji paliw POLBRAND w Nowej Niedrzwicy, gmina Przytoczna, powiat międzyrzecki, woj. lubuskie”.

 

            Z materiałami sprawy można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Przytoczna pok. nr 7 w godz. 7.30. - 15.00  z możliwością wypowiedzenia się również co do zgłoszonych żądań wniosku w terminie 7 dni od daty doręczenia zawiadomienia.

 

 

 

                                                                                                                                                                                                 Wójt Gminy

                                                                                                                                                                                   (-) Bartłomiej Kucharyk

                                                                                                         

 

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

1. POLBRAND Sp. z o.o.

    ul. Żelazna 67/31

    00-871 Warszawa

2. strony postępowania

3. tablica ogłoszeń tut. Urzędu

4. strona internetowa: www.przytoczna.bip.net.pl

5. a/a