Data publikacji strony internetowej: [ 2006-11-30 ].
Data ostatniej istotnej aktualizacji: [ 2023-03-31 ].
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
- brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia: [ 2020-09-22 ]. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Justyna Kucharyk, sekretarz@przytoczna.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 881-939-281. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Budynek: Urząd Gminy w Przytocznej, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna
Dla osób przychodzących dostępne są 2 wejścia:
a) wejscie główne - wejscie schodami, drzwi otwierane samodzielnie
b) wejście boczne (usytuowane z lewej strony budynku) - drzwi otwierane samodzielnie po uprzednim przywołaniu pracownika, wejście posiada podjazd dla wózków, jest również przystosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Przed budynkiem wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Dla osób na wózkach dostepny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze.
Na patrerze znajdują się stanowiska ds. gospodarki odpadami, podatki, Urząd Stanu Cywilnego, planowanie przestrzenne, kasa, Sekretarz, biuro Rady Gminy
Brak informacji dotykowych i głosowych.
W budynku Urzędu znajdują się 2 pętle indukcyjne do wspomagania osób z niepełnosprawnością słuchu.
W budynku nie ma windy.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczen można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku dostępna jest wizulna informacja o rozkładzie pomieszczeń na korytarzu przy głownym wejściu do budynku.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W budynku nie ma mozliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.