ałącznik nr 3 do Regulaminu
RGGI.271.III.2016 r. Przytoczna, dnia 29.04.2016 roku
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)
I. Zamawiający: GMINA PRZYTOCZNA
Adres do korespondencji: ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna
tel. 957494311, faks 957489113
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na (podać nazwę przedmiotu zamówienia):
Konserwacja i obsługa boiska stadionu sportowego w m. Przytoczna.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Powyższa usługa realizowana będzie zgodnie z podanym harmonogramem wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych płyty boiska. Zakres usługi obejmuje utrzymanie płyty głównej oraz terenu za bramkami: a. przed przystąpieniem do prac konserwacyjnych należy przeprowadzić badania nawierzchni boiska oraz gleby, b. koszenie płyty boiska - zgodnie z potrzebami - w zależności od intensywności opadów i tempa przyrostu trawy w okresie od maja do listopada, c. zabiegi aeracji płyty boiska, d. zabiegi nawożenia mineralnego i dolistnego zasilania, e. zabiegi piaskowania, f. zabiegi skaryfikacji, szczotkowania i wertykulacji, g. zabiegi dosiewu trawy wgłębne i powierzchniowe, h. naprawa płyty boiska po treningach i meczach, oraz po zakończeniu rundy wiosennej na polach bramkowych uzupełnienie darni, i. podlewanie i zraszanie, j. utrzymanie w sprawności technicznej instalacji do zraszania i podlewania, k. zwalczanie roślinności konkurencyjnej, l. skaryfikacja, m. przygotowanie płyty boiska do rozgrywek oraz zawodów (ok. 4-6 razy w sezonie w terminie wskazanym przez zamawiającego), n. wałowanie, o. wywóz i utylizacja we własnym zakresie i na własny koszt odpadów biologicznych powstałych (lub zebranych) w wyniku wykonywania zamówienia (skoszonej trawy, zebranych liści) p. inne w zależności od konieczności działań związanych z prawidłowym utrzymaniem płyty boiska (np. odśnieżanie).
2. Termin realizacji zamówienia: do 30 listopad 2016
3. Okres gwarancji: nie dotyczy
4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowo - cenowy wg załączonego wzoru,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Marcin Kułak pod nr tel. 957494312 Faks: 957489113 e-mail ug@przytoczna.pl
VI. Miejsce składania ofert
1. Ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego w zamkniętej kopercie z dopiskiem : Oferta na wykonanie zadania „Konserwacja i obsługa boiska stadionu sportowego w m. Przytoczna” w pokoju nr 11 (sekretariat) Urzędu Gminy, ul. Rokitniańska 4,
66-340 Przytoczna w terminie do dnia 05 maja 2016 r. do godziny 15:00.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu ofertowo - cenowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wartość podatku VAT.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
5. Kryteria oceny ofert – kryterium wyboru oferty jest cena. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną, spełniającą wymagania zamawiającego.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
1. Formularz ofertowo-cenowy.
Wójt Gminy
/-/ Bartłomiej Kucharyk