Znak sprawy:  Ośw.271.1.2016                                   Przytoczna, dnia 17.06.2016 roku

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r.,  poz. 2164 z późn. zm.)

 

I. Zamawiający:  GMINA PRZYTOCZNA

Adres do korespondencji: ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna

tel. 881-939-281, faks 95 7489113

                                      Zaprasza Państwa do złożenia ofert cenowych na:

„Zakup 286 sztuk krzeseł szkolnych do nowej siedziby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Kusocińskiego w Przytocznej wraz z dostawą.”

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienie jest zakup 286 sztuk krzeseł szkolnych do nowej siedziby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Kusocińskiego w Przytocznej wraz z dostawą.

1.Specyfika wykonania zamówienia:

Krzesła szkolne wykonane muszą być  zgodnie z normą PN-EN 1729-1:2007. Siedzisko
i oparcie wykonane z tworzywa sztucznego – polietylenu wysokociśnieniowego, wyprodukowane w technologii, która umożliwia powstanie tzw. płaszcza termicznego, kolor krzesła (siedzisko i oparcie jako jednolita całość), krzesło stojące na 4 nogach, nogi krzesła wykonane z profilu metalowego, okrągłego (ok. 25 mm), malowane proszkowo w kolorze szarym (stalowym) lub w kolorze krzesła, posiadają zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem, tylnia część siedziska posiada miejsce ułatwiające chwyt oraz miejsce do oznakowania, krzesło wyprofilowane o wklęsło-wypukłej budowie, siedzisko krzesła jest stosunkowo miękkie, oparcie elastyczne zapewniające tzw. „dynamiczny siad”. Krzesła wyprodukowane  w Polsce, posiadające wymagane przepisami certyfikaty i atesty oraz przynajmniej dwie pozytywne opinie znaczących polskich instytucji z zakresu ergonomii.

Zestawienie ilościowe i rozmiarowe krzeseł.

Lp.

Nazwa

Ilość (szt.)

1.

krzesła szkolne w kolorze żółtym rozmiar nr 3 - zgodnie z obowiązującymi normami ergonomicznymi (wzrost od 119 do 142 cm)

24

2.

krzesła szkolne w czerwonym rozmiar nr 4 - zgodnie z obowiązującymi normami ergonomicznymi (wzrost od 133 do 159 cm)

106

3.

krzesła szkolne w kolorze zielonym rozmiar nr 4 - zgodnie

z obowiązującymi normami ergonomicznymi (wzrost od 133 do 159 cm)

6

4.

krzesła szkolne w kolorze zielonym rozmiar nr 5 - zgodnie

z obowiązującymi normami ergonomicznymi (wzrost od 146 do 176,5 cm)

102

5.

krzesła szkolne w kolorze żółtym rozmiar nr 5 - zgodnie z obowiązującymi normami ergonomicznymi (wzrost od 146 do 176,5 cm)

6

6.

krzesła szkolne w kolorze czerwonym rozmiar nr 6 - zgodnie

z obowiązującymi normami ergonomicznymi (wzrost od 146 do 176,5 cm)

6

7.

krzesła szkolne w kolorze niebieskim rozmiar nr 6 - zgodnie

z obowiązującymi normami ergonomicznymi (wzrost od 159 do 188 cm)  

36

Uwaga- Do załączonej oferty cenowej należy załączyć także zdjęcia wraz z opisem przedmiotu zamówienia.

 

2. Termin realizacji zamówienia: do dnia 29.07.2016 roku.

3. Okres gwarancji: 36 miesięcy.

4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1)      wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowo - cenowego –                              wg. załączonego wzoru,

2)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

2. Postępowanie prowadzone jest w języku polski.

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
        oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się Wykonawcami

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani:

O  Justyna Kucharyk – Kierownik Referatu Oświaty i Bezpieczeństwa,

            nr tel. 881-939-281, faks: 95 7489113,  e-mail:oswiata@przytoczna.pl

 

VI. Miejsce i termin składania ofert

1. Ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zakup 286 sztuk krzeseł szkolnych do nowej siedziby Szkoły Podstawowej  z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Kusocińskiego w Przytocznej wraz z dostawą” w pokoju nr 11 (sekretariat- I piętro) Urzędu Gminy Przytoczna, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna w terminie do dnia 22 czerwca do godz. 15:00

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. Oferty niekompletne i  nieczytelne zostaną odrzucone.

 

VII. Kryteria oceny ofert.

1.    Kryterium wyboru oferty jest cena (cena-100%).

2. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania zamawiającego.

 

VIII. Opis sposobu obliczania ceny

1)      Na załączonym formularzu ofertowo - cenowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wartość podatku VAT.

2)      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3)      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4)      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

IX. Informacje o formalnościach

1)      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2)      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3)       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4)      Zamawiający zastrzega sobie prawo do  unieważnienia postępowania,  jeżeli cena ofertowa brutto najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

5)      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

6)      Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

7)      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowo-cenowy.

          Z up. Wójta

Karolina Konopa

Zastepca Wójta