Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)
I. Zamawiający: GMINA PRZYTOCZNA
Adres do korespondencji: ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna
tel. 881-939-281, faks 95 7489113
Zaprasza Państwa do złożenia ofert cenowych na:
„ Zakup 122 sztuk stołów szkolnych 2 - osobowych z regulacją wysokości od rozmiaru 3 do rozmiaru 7 do nowej siedziby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Kusocińskiego w Przytocznej wraz z dostawą.”
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienie jest zakup 122 sztuk stołów szkolnych 2 - osobowych z regulacją wysokości od rozmiaru 3 do rozmiaru 7 do nowej siedziby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Kusocińskiego w Przytocznej wraz z dostawą.
1. Specyfika wykonania zamówienia:
Stoły szkolne z regulowaną wysokością: Blat stołu wykonany z płyty laminowanej
o grubości 18 mm w kolorze buk, wykończonej obrzeżem PCV o grubości 2 mm o wymiarze 130 x 50 cm.
Stelaż stołu – regulowany, wykonany z profilu płaskoowalnego o przekroju 38 x 20
i 30 x 15 mm.
Po każdej stronie podwójne nogi umieszczone na podstawach, od góry profil przymocowany do blatu.
Stoły muszą być wyposażone w haczyki na tornister, zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem oraz zatyczki chroniące stelaż przez zarysowaniem go podczas regulowania wysokości.
Stół regulowany od wysokości rozmiaru 3 do rozmiaru 7. Kolor stelaża – aluminium.
Stoły muszą posiadać wymagane przepisami certyfikaty i atesty.
Zestawienie ilościowe stołów.
Lp. |
Nazwa |
ilość (szt.) |
1. |
Stół z regulacją wysokości 3 -7 w kolorze aluminium - buk |
122 |
Uwaga - Do załączonej oferty cenowej należy załączyć także zdjęcia wraz z opisem przedmiotu zamówienia!!
2. Termin realizacji zamówienia: do dnia 29.07.2016 roku.
3. Okres gwarancji: 36 miesięcy.
4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowo - cenowego – wg. załączonego wzoru,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polski.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani:
O Justyna Kucharyk – Kierownik Referatu Oświaty i Bezpieczeństwa,
nr tel. 881-939-281, faks: 95 7489113, e-mail:oswiata@przytoczna.pl
VI. Miejsce i termin składania ofert
1. Ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ Zakup 122 sztuk stołów szkolnych 2- osobowych z regulacją wysokości od rozmiaru 3 do 7 do nowej siedziby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Kusocińskiego w Przytocznej wraz z dostawą” w pokoju nr 11 (sekretariat- I piętro) Urzędu Gminy Przytoczna, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna w terminie do dnia 24 czerwca do godz. 15:00
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferty niekompletne i nieczytelne zostaną odrzucone.
VII. Kryteria oceny ofert.
1. Kryterium wyboru oferty jest cena (cena-100%).
2. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania zamawiającego.
VIII. Opis sposobu obliczania ceny
1) Na załączonym formularzu ofertowo - cenowym, należy przedstawić cenę netto
i brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wartość podatku VAT.
2) Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX. Informacje o formalnościach
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli cena ofertowa brutto najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
5) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
7) Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
1. Formularz ofertowo-cenowy.
Zatwierdzam:
Z up. Wójta
Karolina Konopa
Zastępca Wójta