Przytoczna, dnia 16.11.2016 roku
Znak sprawy: IR.271.1.XI.2016
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)
I. Zamawiający: Gmina Przytoczna
Adres do korespondencji: ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna
tel. 881-935-499, faks 95 748 91 13
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej
w miejscowości Przytoczna, ul. Polna 17”
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania ofertowego jest dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznej oraz elementów uzupełniających istniejącego placu zabaw w miejscowości Przytoczna, Ul. Polna 17.
Wykaz urządzeń:
1. Biegacz wraz z orbitrekiem na pylonie– 1 kpl.
2. Narciarz wraz z jeźdźcem na pylonie – 1 kpl.
3. Wioślarz wraz z prasą nożną na pylonie – 1 kpl.
4. Ławka wraz z prostownikiem na pylonie – 1 kpl.
5. Twister wraz z wahadłem na pylonie – 1 kpl.
6. Poręcz wraz z drabinką na pylonie – 1 kpl.
7. Prasa ręczna wraz z wyciągiem na pylonie – 1 kpl.
8. Tablica regulaminowa siłowni zewnętrznej – 1 szt.
9. Karuzela tarczowa z siedziskami – 1 szt.
10. Sprężynowiec konik – 1 szt.
11. Huśtawka wagowa – 1 szt.
Specyfikacja techniczna urządzeń siłowni:
- urządzenia siłowni zewnętrznej dwustanowiskowe,
- urządzenie typu fitness wykonane ze stali,
- siedziska i oparcia ze stali,
- uchwyty i rączki z tworzywa sztucznego, antypoślizgowe,
- łożyska typu zamkniętego,
- wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo oraz podwójnie malowane proszkowo,
- na pylonie umiejscowić instrukcję użytkowania każdego z urządzeń w formie graficznej oraz opisowej, tabliczka odporna na warunki atmosferyczne,
- kolorystyka: dowolna, do zaproponowania przez oferenta,
- urządzenia posadowione w gruncie w fundamencie betonowym na stalowej kotwie, zgodnie z wytycznymi producenta urządzenia,
- sprzęt przeznaczony do użytkowania w przestrzeni publicznej, odporny na akty wandalizmu,
- klasa użytkowania S, klasa dokładności A.
Specyfikacja techniczna elementów placu zabaw:
- urządzenia wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo oraz podwójnie malowane proszkowo,
- elementy urządzeń tj. siedziska z płyty HDPE,
- karuzela tarczowa - średnica urządzenia min. 1,50 m, wysokość urządzenia min. 0,80 m, podest wykonany z blachy ryflowanej min. 3mm.
UWAGA!
- Dla wszelkich urządzeń należy przedłożyć certyfikaty, deklaracje zgodności i inne dokumenty potwierdzające zgodność poszczególnych urządzeń z normą PN-EN 16630:2015 (dla urządzeń siłowni) oraz normą PE-EN 1176:1-2009 (dla elementów placu zabaw).
- Wykonawca co najmniej raz w roku przeprowadzi przegląd w okresie gwarancyjnym wszystkich zamontowanych urządzeń, co potwierdzi wydaniem stosownego zaświadczenia.
- Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót oraz rękojmi za wady robót na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
1. Termin realizacji zamówienia: do 23.12.2016r.
2. Okres gwarancji: 36 miesięcy
3. Wykonawca związany jest ofertą 20 dni.
4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowo–cenowy wg załączonego wzoru,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty,
3) dla każdego elementu karty produktów przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych produktów z uwzględnieniem kolorystyki. Na rysunkach powinny znajdować się wymiary urządzeń i wymiary stref bezpieczeństwa.
2. Wszelkie oświadczenia, w tym oferta cenowa, powinny mieć formę oryginału. Pozostałe dokumenty załączone do oferty powinny mieć formę oryginału, bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną.
3. Oferty niekompletne zostaną odrzucone. W przypadku wystąpienia omyłek w ofercie cenowej Zamawiający poprawia powyższe błędy i zawiadamia o tym oferenta, którego oferta została skorygowana.
4. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
5. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub za pomocą faksu.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest:
Joanna Czubkowska, inspektor ds. inwestycji i remontów,
pod nr tel. 881-935-499, faks: 95 748 91 13, e-mail: inwestycje@przytoczna.pl
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy w Przytocznej, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna,
w terminie do dnia: 23.11.2016r. do godziny 15:00
w zamkniętej kopercie z napisem:
”Oferta cenowa na Dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej
w miejscowości Przytoczna, ul. Polna 17
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 23.11.2016r., godz. 15.00”
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu ofertowo - cenowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wartość podatku VAT.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz przeprowadzania przeglądów w okresie gwarancyjnym
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Kryteria oceny ofert
1. Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto (cena = 100%).
2. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najwyższą ilością punktów, spełniająca wymagania Zamawiającego.
3. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
najniższa cena ofertowa brutto
C = ----------------------------------------------------- x 100 pkt
cena brutto oferty badanej
IX. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli cena ofertowa brutto najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Załączniki:
1. Formularz ofertowo-cenowy
Zastępca Wójta Gminy Przytoczna
/-/ Karolina Konopa