Ogłoszenie nr 500213223-N-2018 z dnia 05-09-2018 r.

Gmina Przytoczna: „Przebudowa drogi gminnej w m. Chełmsko”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak 
Numer ogłoszenia: 589699-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak 
Numer ogłoszenia: 500177599-N-2018

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przytoczna, Krajowy numer identyfikacyjny 21096682300000, ul. ul. Rokitniańska  4, 66340   Przytoczna, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 7494310, e-mail zca@przytoczna.pl, faks 095 748 91 13. 
Adres strony internetowej (url): www.przytoczna.pl 

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 

„Przebudowa drogi gminnej w m. Chełmsko”

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): 

RIG.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia: 

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej w m. Chełmsko. 1.Zakres inwestycji obejmuje: Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 004327F położonej na działce o nr ew. 332/8 obręb ewidencyjny Chełmsko, gmina Przytoczna dla następujących odcinków: - odcinek 1 - o długości ok. 503,5 m, - odcinek 2 - o długości 50 m. 1) Całość inwestycji obejmuje: - przebudowę drogi gminnej o łącznej długości ok. 553 m, - przebudowę zjazdów indywidualnych, - budowę chodnika o szerokości 1,5-2,0 m, - wykonanie stanowisk postojowych, - wykonanie elementów spowolnienia ruchu - roboty towarzyszące w tym m.i.: wycinka drzew, wykonanie sączków, pobocza, oznakowanie poziome i pionowe drogi. 2) Parametry przebudowywanej drogi: - klasa drogi - D, dwupasmowa - kategoria ruchu - KR1 - prędkość projektowa - Vp=30 km/h, - szerokość pas ruchu – 2,25 - 3,0 m, - szerokość jezdni – 4,5-6,0 m 3) Konstrukcja nawierzchni (0+000 – 0+503): - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 3cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 5cm, - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego 0/31.5mm gr. 20cm, 4) Konstrukcja nawierzchni (0+000 – 0+050): - warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru szarego typu EKO (przepuszczalnej) gr. 8cm (wypełniona żwirem płukanym 2-8mm lub grysem kamiennym), - podsypka żwirowo-piaskowa gr. 5cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31.5mm gr. 20cm - E2>130MPa, - wyprofilowane i zagęszczone podłoże - E2>80MPa. 2. Szczegółowy zakres robót przedstawiają następujące dokumenty: 1) Projekt budowalny dla inwestycji: „Przebudowa drogi gminnej w m. Chełmsko”, załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu budowlanego inwestycji: „Przebudowa drogi gminnej w m. Chełmsko”, załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Przedmiar robót - „Przebudowa drogi gminnej w m. Chełmsko”, załącznik nr 10 do SIWZ, 4) Projekt stałej organizacji ruchu dla inwestycji, pn. „Przebudowa drogi gminnej w m. Chełmsko”, załącznik nr 11 do SIWZ, 3. Dodatkowe ustalenia 1) Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączoną dokumentacją tj. projektem budowlanym, przedmiarem robót, STWIORB, projektem stałej organizacji ruchu. 2) Roboty prowadzone będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz zaświadczenia Starosty międzyrzeckiego z dnia 04.04.2018 r.o braku sprzeciwu do wskazanych w zgłoszeniu robót budowlanych. 3) W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej, w przedmiarze oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający- w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt- dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej całości zadania. 5) Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury drogowej do stanu pierwotnego. 6) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 7) Zakres wymagań dotyczący zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. KODY CPV: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

II.4) Informacja o częściach zamówienia: 
Zamówienie było podzielone na części: 

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6

 

Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów 

nie

III.3) Informacje dodatkowe: 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2018 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 659414.09 
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 

tak

 

Nazwa wykonawcy: Global Trakk Sp.zo.o. Sp. k. 
Email wykonawcy: globaltrakk@gmail.com 
Adres pocztowy: Wschodnia 2A 
Kod pocztowy: 66-100 
Miejscowość: Sulechów 
Kraj/woj.: lubuskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Zakład Melioracyjno Budowlany MEL-BUD Ryszard Tarnowski 
Email wykonawcy: globaltrakk@gmail.com 
Adres pocztowy: ul. Wiśniowa 2 
Kod pocztowy: 66-100 
Miejscowość: Sulechów 
Kraj/woj.: lubuskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1190631.69 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1190631.69 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1190631.69 
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna 

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu 

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. 

 

 

/-/ Wójt Gminy Przytoczna

 Bartłomiej Kucharyk