Ogłoszenie nr 510010048-N-2019 z dnia 16-01-2019 r.
Gmina Przytoczna: „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Strychy”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Unii europejskiej -Operacja typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne”, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury”, w ramach działania „ Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 657330-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Przytoczna, Krajowy numer identyfikacyjny 21096682300000, ul. ul. Rokitniańska 4, 66340 Przytoczna, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 7494310, e-mail zca@przytoczna.pl, faks 095 748 91 13.
Adres strony internetowej (url): www.przytoczna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Strychy”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RIG.271.14.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie świetlicy wiejskiejw miejscowości Strychy wraz z kompleksowym zagospodarowaniem terenu, w ramachzadania, pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Strychy”. 1) Zakres inwestycji obejmuje: a) Budowę budynku użyteczności publicznej – świetlicy wiejskiej: -budynek wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony wraz z tarasem; -w budynku wydzielone pomieszczenia tj.: sala główna i pomieszczenia pomocnicze jak przygotowalnia, szatnia, pomieszczenie gospodarcze, WC damskie i dla niepełnosprawnych, WC męskie oraz pomieszczenie techniczne; -nad pomieszczeniami pomocniczymi wydzielono strych z dostępem poprzez schody strychowe; -ławy fundamentowe - żelbetowe; ściany fundamentowe keramzytobetonowe; -ściany zewnętrzne i działowe z prefabrykatów keramzytobetonowych; -dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej; -powierzchnia zabudowy - 170,79 m2; powierzchnia użytkowa – 154,56 m2; kubatura obiektu – 1 677,91 m3; szerokość budynku 17,00 m; długość budynku 9,30 m; wysokość budynku 7,18 m; -zakres prac obejmuje: instalacje elektryczne wraz z panelami fotowoltaicznymi, instalację sanitarne w tym: wodociągową, kanalizacyjną, c.o. i wentylację; b)Kompleksowe wykonanie zagospodarowania terenu: -zagospodarowanie terenu w tym: wykonanie zjazdu na drogę powiatową, utwardzenie dojść, dojazdu oraz parkingów; -wykonanie zbiornika bezodpływowego wraz z przykanalikiem, -wykonanie instalacji wody wraz z włączeniem do sieci wg odrębnego opracowania; -wykonanie instalacji elektrycznej załącznikowej; 2)Szczegółowy zakres robót przedstawiają następujące dokumenty: - Projekt budowalny sali wiejskiej dla inwestycji, pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Strychy”, załącznik nr 8 do SIWZ, - Projekt budowalny zamienny w zakresie montażu paneli fotowoltaicznych dla inwestycji, pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Strychy”, załącznik nr 9 do SIWZ, - Specyfikacja technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu budowy sali wiejskiej, dla inwestycji, pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Strychy”, załącznik nr 10 do SIWZ, - Dokumentacja geologiczna dla inwestycji, pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Strychy”, załącznik nr 11 do SIWZ, - Przedmiar/Kosztorys ofertowy, załącznik nr 12 do SIWZ. 3) Przedmiot zamówienia realizowany jest na podstawie: - Decyzja nr 25.2017 z dnia 25.01.2017 r. pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Międzyrzeckiego dla budowy sali wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną, załącznik nr 13 do SIWZ, - Decyzja nr 260.2018 z dnia 13.08.2018 r. zmiana pozwolenia na budowę wydane przez Starostę Międzyrzeckiego w zakresie montażu paneli fotowoltaicznych, załącznik nr 14 do SIWZ. 2.Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Zadanie realizowane jest na podstawie pozwolenia na budowę. 2)Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączoną dokumentacją tj. projektem budowlanym, projektem budowlanym zamiennym, projektem robót geologicznych, przedmiarem robót, STWIORB. 3)W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej, w przedmiarze oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej, w przedmiarze oraz w STWIORB wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. 4)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej całości zadania. 5)Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury do stanu pierwotnego. 6)Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 7)Zakres wymagań dotyczący zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Kody robót CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45300000-0, 45111291-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 886142.81 Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Instalko Paweł Strzelczyk Email wykonawcy: instalko1@poczta.onet.pl Adres pocztowy: ul. Rolna 24A Kod pocztowy: 66-300 Miejscowość: Międzyrzecz Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 810695.24 Oferta z najniższą ceną/kosztem 810695.24 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1010988.32 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
Wykonawca przewiduje powierzenie podwykonawcom następujace prace: Roboty sanitarne- Ekoidea Sebastian Jóźwiak, ul. 30 Stycznia 25/8, 66-300 Międzyrzecz; Roboty elektryczne- Zakład Instalatorstwa i pomiarów Elektrycznych Jacek Wylęgała, ul. Chrobrego 22, 64-400 Międzychód |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
/-/Karolina Konopa
Kierownik Referatu Inwestycji, Rozwoju,
Gospodarki i Ochrony Środowiska