Ogłoszenie nr 510010048-N-2019 z dnia 16-01-2019 r.

Gmina Przytoczna: „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Strychy”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

tak 
Nazwa projektu lub programu 
Projekt współfinansowany ze środków Unii europejskiej -Operacja typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne”, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury”, w ramach działania „ Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak 
Numer ogłoszenia: 657330-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przytoczna, Krajowy numer identyfikacyjny 21096682300000, ul. ul. Rokitniańska  4, 66340   Przytoczna, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 7494310, e-mail zca@przytoczna.pl, faks 095 748 91 13. 
Adres strony internetowej (url): www.przytoczna.pl 

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 

„Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Strychy”

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): 

RIG.271.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia: 

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie świetlicy wiejskiejw miejscowości Strychy wraz z kompleksowym zagospodarowaniem terenu, w ramachzadania, pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Strychy”. 1) Zakres inwestycji obejmuje: a) Budowę budynku użyteczności publicznej – świetlicy wiejskiej: -budynek wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony wraz z tarasem; -w budynku wydzielone pomieszczenia tj.: sala główna i pomieszczenia pomocnicze jak przygotowalnia, szatnia, pomieszczenie gospodarcze, WC damskie i dla niepełnosprawnych, WC męskie oraz pomieszczenie techniczne; -nad pomieszczeniami pomocniczymi wydzielono strych z dostępem poprzez schody strychowe; -ławy fundamentowe - żelbetowe; ściany fundamentowe keramzytobetonowe; -ściany zewnętrzne i działowe z prefabrykatów keramzytobetonowych; -dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej; -powierzchnia zabudowy - 170,79 m2; powierzchnia użytkowa – 154,56 m2; kubatura obiektu – 1 677,91 m3; szerokość budynku 17,00 m; długość budynku 9,30 m; wysokość budynku 7,18 m; -zakres prac obejmuje: instalacje elektryczne wraz z panelami fotowoltaicznymi, instalację sanitarne w tym: wodociągową, kanalizacyjną, c.o. i wentylację; b)Kompleksowe wykonanie zagospodarowania terenu: -zagospodarowanie terenu w tym: wykonanie zjazdu na drogę powiatową, utwardzenie dojść, dojazdu oraz parkingów; -wykonanie zbiornika bezodpływowego wraz z przykanalikiem, -wykonanie instalacji wody wraz z włączeniem do sieci wg odrębnego opracowania; -wykonanie instalacji elektrycznej załącznikowej; 2)Szczegółowy zakres robót przedstawiają następujące dokumenty: - Projekt budowalny sali wiejskiej dla inwestycji, pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Strychy”, załącznik nr 8 do SIWZ, - Projekt budowalny zamienny w zakresie montażu paneli fotowoltaicznych dla inwestycji, pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Strychy”, załącznik nr 9 do SIWZ, - Specyfikacja technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu budowy sali wiejskiej, dla inwestycji, pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Strychy”, załącznik nr 10 do SIWZ, - Dokumentacja geologiczna dla inwestycji, pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Strychy”, załącznik nr 11 do SIWZ, - Przedmiar/Kosztorys ofertowy, załącznik nr 12 do SIWZ. 3) Przedmiot zamówienia realizowany jest na podstawie: - Decyzja nr 25.2017 z dnia 25.01.2017 r. pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Międzyrzeckiego dla budowy sali wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną, załącznik nr 13 do SIWZ, - Decyzja nr 260.2018 z dnia 13.08.2018 r. zmiana pozwolenia na budowę wydane przez Starostę Międzyrzeckiego w zakresie montażu paneli fotowoltaicznych, załącznik nr 14 do SIWZ. 2.Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Zadanie realizowane jest na podstawie pozwolenia na budowę. 2)Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączoną dokumentacją tj. projektem budowlanym, projektem budowlanym zamiennym, projektem robót geologicznych, przedmiarem robót, STWIORB. 3)W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej, w przedmiarze oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej, w przedmiarze oraz w STWIORB wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. 4)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej całości zadania. 5)Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury do stanu pierwotnego. 6)Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 7)Zakres wymagań dotyczący zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Kody robót CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

II.4) Informacja o częściach zamówienia: 
Zamówienie było podzielone na części: 

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9

 

Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45300000-0, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów 

nie

III.3) Informacje dodatkowe: 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2019 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 886142.81 
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 

nie

 

Nazwa wykonawcy: Instalko Paweł Strzelczyk 
Email wykonawcy: instalko1@poczta.onet.pl 
Adres pocztowy: ul. Rolna 24A 
Kod pocztowy: 66-300 
Miejscowość: Międzyrzecz 
Kraj/woj.: lubuskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 

Cena wybranej oferty/wartość umowy 810695.24 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 810695.24 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1010988.32 
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca przewiduje powierzenie podwykonawcom następujace prace: Roboty sanitarne- Ekoidea Sebastian Jóźwiak, ul. 30 Stycznia 25/8, 66-300 Międzyrzecz; Roboty elektryczne- Zakład Instalatorstwa i pomiarów Elektrycznych Jacek Wylęgała, ul. Chrobrego 22, 64-400 Międzychód

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna 

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu 

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. 

 

 

 

/-/Karolina Konopa
Kierownik Referatu Inwestycji, Rozwoju,
Gospodarki i Ochrony Środowiska