Ogłoszenie nr 510059758-N-2019 z dnia 27-03-2019 r.
Gmina Przytoczna: „Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516449-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Przytoczna, Krajowy numer identyfikacyjny 21096682300000, ul. ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 7494310, e-mail zca@przytoczna.pl, faks 095 748 91 13.
Adres strony internetowej (url): www.przytoczna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RIG.271.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna, w ramach zadania inwestycyjnego, pn.: „Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, współfinansowanego z Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa. Przedmiot zamówienia obejmuje Etap- I inwestycji, którego zakres prac obejmuje wykonanie: - dwóch studni wierconych - ujęć wody wraz z nadbudowami studni, - przepustów technicznych wraz z kompletem okablowania na potrzeby ujęć 3 i 4 - budowę rurociągów wody surowej wraz z wpięciem w istniejący rurociąg znajdujący się w budynku SUW, - 2 studni na popłuczyny (w miejscu studni istniejących) wraz z wymianą rurociągu popłuczyn na zewnątrz obiektu, - instalacji elektrycznej w zakresie: montażu rozdzielni elektrycznej: przepięcia układów istniejących, wykonania instalacji oświetleniowej, wykonania instalacji gniazd, wykonanie instalacji wyrównawczej, zasilanie ujęć, z możliwością wpięcia agregatu w przypadku braku zasilania, przeniesienie, dostosowanie układu sterowania do nowych warunków pracy. 2. Szczegółowy zakres robót przedstawiają następujące dokumenty: 1) Projekt budowlany budowy dwóch studni głębinowych S3 i S4, przebudowy stacji uzdatniania wody oraz budowa sieci wodociągowej magistralnej w m. Krasne Dłusko, dla inwestycji, pn.: „Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Projekt wykonawczy budowy dwóch studni głębinowych S3 i S4, przebudowy stacji uzdatniania wody oraz budowa sieci wodociągowej magistralnej w m. Krasne Dłusko, dla inwestycji pn.:„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Projekt robót geologicznych na wykonanie otworów zastępczych nr 3 i 4 ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, dla inwestycji pn.:„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 10 do SIWZ, 4) Decyzja pozwolenie wodnoprawne z dnia 05.10.2017 r. wydane przez Starostę międzyrzeckiego, dla inwestycji pn.:„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 11 do SIWZ, 5) Decyzja nr 10.2018 pozwolenie na budowę z dnia 12.01.2018 r. wydane przez Starostę międzyrzeckiego dla inwestycji, pn.:„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 12 do SIWZ, 6) STWIORB dla inwestycji pn.:„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 13 do SIWZ, 7) Przedmiar robót dla inwestycji pn.:„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 14 do SIWZ. 3. Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączoną dokumentacją tj. projektem budowlanym i wykonawczym, projektem robót geologicznych, przedmiarem robót, STWIORB. 2) Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres prac (Etap I i Etap II inwestycji). Uwaga! Przedmiotem zamówienia jest wyłącznie Etap- I inwestycji, którego zakres prac został przedstawiony w opisie przedmiotu zamówienia oraz szczegółowo określony w przedmiarze robót, załączniku nr 14 do SIWZ. Przedmiot zamówienia nie obejmuje Etapu II inwestycji, w którym Zamawiający będzie realizował prace związane ze zmianą technologii SUW. 3) W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej, w przedmiarze oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. 4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pełnej dokumentacji, w tym dokumentacji geologicznej ujęć, niezbędnej do ubiegania się o pozwolenie wodnoprawne na pobór wód. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geologicznej i geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej całości zadania. 6) Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury do stanu pierwotnego. 7) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 8) Zakres wymagań dotyczący zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 9) KODY CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 252373.07 Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Górniczy HYDROWIERT Dariusz Mimier Email wykonawcy: hydrowiert_zgora@interia.pl Adres pocztowy: ul. Wrocławska 3 Kod pocztowy: 65-427 Miejscowość: Zielona Góra Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 356166.45 Oferta z najniższą ceną/kosztem 349935.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 381966.92 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z up. Wójta Gminy Przytoczna
Karolina Konopa
Kierownik Referatu Inwestycji, Rozwoju,
Gospodarki i Ochrony Środowiska