Ogłoszenie nr 510275511-N-2019 z dnia 17-12-2019 r.

Gmina Przytoczna: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rokitno”,

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617070-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przytoczna, Krajowy numer identyfikacyjny 21096682300000, ul. ul. Rokitniańska  4, 66-340  Przytoczna, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 7494310, e-mail zca@przytoczna.pl, faks 095 748 91 13.
Adres strony internetowej (url): www.przytoczna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rokitno”,

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIG.271.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej nr 004305F w miejscowości Rokitno, w ramach realizacji zadania, pn.: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rokitno”, współfinansowanego ze środków Funduszu Dróg Samorządowych. Zakres inwestycji obejmuje: 1) Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 004305F położonej na działce o nr ew. 87, 107, 108, 137, 138, 106/3 obręb ewidencyjny Rokitno, gmina Przytoczna na odcinku: 865 m wraz z budową kanalizacji deszczowej. Całość prac obejmuje: - przebudowę drogi gminnej o łącznej długości ok. 835 m, - przebudowę zjazdów indywidualnych, - wykonanie i remonty chodników, - wykonanie elementów spowolnienia ruchu, - budowa kanalizacji deszczowej, - montaż lampy solarnej, - roboty towarzyszące w tym m.i.: przebudowa przepustu, prace przy rowie melioracyjnym, pobocza, oznakowanie poziome i pionowe drogi. Parametry przebudowywanej drogi: - klasa drogi - D, dwupasmowa - kategoria ruchu - KR1 - prędkość projektowa - Vp=30 km/h, - szerokość pas ruchu – 2,50 m, - szerokość jezdni – 5,00 m, - spadek poprzeczny jezdni – daszkowy – 2% Konstrukcja nawierzchni: a) Odcinek nr 1 od 0+000 – 0+320: Konstrukcja nawierzchni · warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S – gr. 4cm Konstrukcja chodnika · kostka betonowa gr. 8cm, · podsypka cem-piask. gr. 5cm, · podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31.5mm gr. 15cm, · wyprofilowane i zagęszczone podłoże. Konstrukcja zjazdów: · kostka betonowa gr. 8cm), · podsypka cem-piask. gr. 5cm, · podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego 0/31.5mm gr. 15cm, · wyprofilowane i zagęszczone podłoże. b) Odcinek nr 2 od 0+000 – 0+167: Konstrukcja nawierzchni · warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S – gr. 4cm Konstrukcja zjazdów i chodników jak na dla odcinka nr 1. c) Odcinek nr 1 od 0+000 – 0+347,56: Konstrukcja nawierzchni · warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S – gr. 4cm, · warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W – gr. 5cm, · podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5mm – gr. 20cm (E2>130MPa), · grunt stabilizowany cementem Rm=2.5MPa – gr. 10cm (E2>80MPa), · wyprofilowane i zagęszczone podłoże Konstrukcja chodnika · kostka betonowa gr. 8cm, · podsypka cem-piask. gr. 5cm, · podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31.5mm gr. 15cm, · wyprofilowane i zagęszczone podłoże. Konstrukcja zjazdów: · kostka betonowa gr. 8cm), · podsypka cem-piask. gr. 5cm, · podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego 0/31.5mm gr. 15cm, · wyprofilowane i zagęszczone podłoże. 2) Budowa kanalizacji deszczowej Całość prac obejmuje: - wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z podłączeniami wpustów ulicznych, - wyczyszczenie fragmentu istniejącej kanalizacji, - likwidację kolizji z istniejącymi przyłączami wodociągowym i kanalizacji sanitarnej. 2. Szczegółowy zakres robót przedstawiają następujące dokumenty: 1) Projekt budowlany- branża drogowa, załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Projekt budowlany- branża sanitarna, załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- STWIORB, załącznik nr 10 do SIWZ, 4) Przedmiar robót, załącznik nr 11 do SIWZ, 5) Projekt stałej organizacji ruchu, załącznik nr 12 do SIWZ. 3. Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączoną dokumentacją tj. projektem budowlanym branży drogowej i branży sanitarnej, STWIORB, projektem stałej organizacji ruchu oraz przedmiarem robót. 2) Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z miejscem prowadzenia robót. 3) Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury drogowej do stanu pierwotnego. 4) Roboty prowadzone będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz zaświadczenia Starosty międzyrzeckiego o braku sprzeciwu do wskazanych w zgłoszeniu robót budowlanych. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej całości zadania. 6) W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej, w przedmiarze oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający- w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt- dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. W przypadku ujęcia przez Wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowania innych materiałów niż podane w dokumentacji tj. w projekcie, przedmiarze robót, STWIORB wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały. 7) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 8) Zakres wymagań dotyczący zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 9) KODY CPV: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6

 

Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45233220-7, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1296501.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: BRUBET Ryszard Winnicki
Email wykonawcy: biuro@brubet.pl
Adres pocztowy: ul.Łąkowa 2
Kod pocztowy: 66-300
Miejscowość: Międzyrzecz
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1494435.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1494435.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1819465.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

 

Z up.. Wójta Gminy Przytoczna

/-/Karolina Konopa

Zastępca Wójta