Ogłoszenie nr 510275608-N-2019 z dnia 17-12-2019 r.
Gmina Przytoczna: „Przebudowa drogi gminnej – ulicy Piaskowej w miejscowości Przytoczna”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617698-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Przytoczna, Krajowy numer identyfikacyjny 21096682300000, ul. ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 7494310, e-mail zca@przytoczna.pl, faks 095 748 91 13.
Adres strony internetowej (url): www.przytoczna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa drogi gminnej – ulicy Piaskowej w miejscowości Przytoczna”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RIG.271.14.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej - ulicy Piaskowej w miejscowości Przytoczna, w ramach realizacji zadania, pn.: „Przebudowa drogi gminnej – ulicy Piaskowej w miejscowości Przytoczna”, współfinansowanego ze środków Funduszu Dróg Samorządowych. Zakres inwestycji obejmuje: 1). Wykonanie przebudowy drogi gminnej położonej na działce o nr ew. 568, 61 obręb ewidencyjny Przytoczna, gmina Przytoczna na odcinku: 490 m wraz z budową oświetlenia ulicznego. Całość prac obejmuje: - przebudowę drogi gminnej o łącznej długości ok. 490 m, - przebudowę zjazdów indywidualnych, - wykonanie chodnika, - wykonanie elementów spowolnienia ruchu, - wykonanie odwodnienia, - roboty towarzyszące w tym m.i.: wykonanie przykanalików, czyszczenie istniejącej kanalizacji deszczowej, pobocza, oznakowanie poziome i pionowe drogi. Parametry przebudowywanej drogi: - klasa drogi - D, dwupasmowa - kategoria ruchu - KR1 - prędkość projektowa - Vp=30 km/h, - szerokość pas ruchu – 2,50 m, - szerokość jezdni – 5,00 m, - spadek poprzeczny jezdni – daszkowy – 2% Konstrukcja nawierzchni: a) Odcinek od 0+000 – 0+256: Konstrukcja nawierzchni · kostka betonowa gr. 8cm, · podsypka cem-piask. gr. 5cm, · podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31.5mm gr. 20cm, · wyprofilowane i zagęszczone podłoże. b) Odcinek od 0+256 – 0+490: Konstrukcja nawierzchni · kostka betonowa typu EKO gr. 8cm, · podsypka cem-piask. gr. 5cm, · podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31.5mm gr. 20cm, · wyprofilowane i zagęszczone podłoże z doziarnieniem podłoża żwirem lub pospółką. Konstrukcja chodnika i zjazdów indywidualnych · kostka betonowa gr. 8cm, · podsypka cem-piask. gr. 5cm, · podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31.5mm gr. 15cm, · wyprofilowane i zagęszczone podłoże. Konstrukcja progów zwalniających i zjazdów publicznych · kostka betonowa gr. 8cm, · podsypka cem-piask. gr. 5cm, · podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31.5mm gr. 20cm, · wyprofilowane i zagęszczone podłoże. 2) Budowa oświetlenia ulicznego Całość prac obejmuje: - ułożenie kabla doziemnego – około 250 m - montaż i ustawienie lamp oświetlenia ulicznego – 7 szt. - roboty towarzyszące; - Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w porozumieniu z ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. 2. Szczegółowy zakres robót przedstawiają następujące dokumenty: 1) Projekt budowlany- branża drogowa, załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Projekt budowlany- branża elektryczna, załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- STWIORB, załącznik nr 10 do SIWZ, 4) Przedmiar robót, załącznik nr 11 do SIWZ, 5) Projekt stałej organizacji ruchu, załącznik nr 12 do SIWZ. 3. Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączoną dokumentacją tj. projektem budowlanym branży drogowej i branży elektrycznej, STWIORB, projektem stałej organizacji ruchu oraz przedmiarami robót. 2) Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z miejscem prowadzenia robót. 3) Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury drogowej do stanu pierwotnego. 4) Roboty prowadzone będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz zaświadczenia Starosty międzyrzeckiego o braku sprzeciwu do wskazanych w zgłoszeniu robót budowlanych. 5) W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej, w przedmiarze oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający- w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt- dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. W przypadku ujęcia przez Wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowania innych materiałów niż podane w dokumentacji tj. w projekcie, przedmiarze robót, STWIORB wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej całości zadania. 7) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 8) Zakres wymagań dotyczący zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 9) KODY CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45233220-7 Robot w zakresie nawierzchni dróg 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45231400-9 Roboty w zakresie budowy linii energetycznych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45233220-7, 45231300-8, 45231400-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 753628.61 Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RENOMEX Sp. z o.o.Sp. k. Email wykonawcy: renomex@onet.pl Adres pocztowy: ul. Młynkowska 1C Kod pocztowy: 64-550 Miejscowość: Duszniki Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 665827.60 Oferta z najniższą ceną/kosztem 665827.60 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1108176.05 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z up. Wójta Gminy Przytoczna
/-/Karolina Konopa
Zastępca Wójta