Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - "Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Polnej 17 w Przytocznej ETAP I"
Ogłoszenie nr 510186889-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.
Gmina Przytoczna: „Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Polnej 17 w Przytocznej ETAP I”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569691-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Przytoczna, Krajowy numer identyfikacyjny 21096682300000, ul. ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 7494310, e-mail zca@przytoczna.pl, faks 095 748 91 13.
Adres strony internetowej (url): www.przytoczna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Polnej 17 w Przytocznej ETAP I”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RIG.271.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie elewacji budynku szkoły, w ramach zadania, pn.:„Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Polnej 17 w Przytocznej – ETAP I”. Zakres inwestycji obejmuje: - hydroizolację i docieplenie strefy cokołowej ścian zewnętrznych, - docieplenia ścian zewnętrznych nadziemia budynku, - wymiany rur spustowych, parapetów i obróbek blacharskich, - wykończenia elewacji wraz z tynkami i malowaniem, - wymiany i korekty położenia elementów instalacyjnych w rejonie elewacji, - wymiany drzwi piwnicznych, - remontu schodków zewnętrznych przy zejściu do piwnicy, - wykonaniu opasek wokół remontowanej elewacji z odtworzeniem nawierzchni w pasie wokół budynku. UWAGA! Dokumentacja projektowa dotyczy remontu całości budynku szkoły. Niniejszym przetargiem objęty jest wyłącznie ETAP I zadania, a mianowicie wykonanie prac na elewacji frontowej (od strony ul. Lipowej) oraz bocznej z rampą (od strony ul. Polnej). 2. Szczegółowy zakres robót przedstawiają następujące dokumenty: 1) Dokumentacja projektowa, załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- STWIORB, załącznik nr 9 do SIWZ, 4) Przedmiar robót, załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, STWIORB oraz przedmiarem robót. 2) Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z miejscem prowadzenia robót. 3) Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt uzgodni tymczasowe zajęcie terenów niezbędnych do prowadzenia robót. 4) Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury drogowej do stanu pierwotnego. 5) Wszystkie materiały nie nadające się do ponownego wbudowania, a pochodzące z prowadzonych robót, wymagające wywozu będą stanowiły własność Wykonawcy. Wywóz i utylizacja urobku będzie stanowiła koszt Wykonawcy, który należy skalkulować w cenie jednostkowej wykonywanych prac. 6) W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej, w przedmiarze oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający- w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt- dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. W przypadku ujęcia przez Wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowania innych materiałów niż podane w dokumentacji tj. w projekcie, przedmiarze robót, STWIORB wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały. 7) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1043 ze zm.). 8) Zakres wymagań dotyczący zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Kody robót CPV: 45214000-0 Robot budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45214000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2020 Wartość bez VAT 258409.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Malarz Bis Tomasz Gabarkiewicz nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 266371.33 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z up. Wójta Gminy Przytoczna
/-/Karolina Konopa
Zastępca Wójta
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Monika Piechowiak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Monika Piechowiak |
Data wprowadzenia: | 2020-09-28 14:43:54 |
Opublikował: | Monika Piechowiak |
Data publikacji: | 2020-09-28 14:45:16 |
Ostatnia zmiana: | 2020-09-28 14:52:26 |
Ilość wyświetleń: | 245 |