Ogłoszenie nr 510527723-N-2020 z dnia 30.11.2020 r.

Gmina Przytoczna: „Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Przytocznej – ETAP III”, w ramach projektu: „Likwidacja barier w Urzędzie Gminy Przytoczna w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597596-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przytoczna, Krajowy numer identyfikacyjny 21096682300000, ul. ul. Rokitniańska  4, 66-340  Przytoczna, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 7494310, e-mail zca@przytoczna.pl, faks 095 748 91 13.
Adres strony internetowej (url): www.przytoczna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Przytocznej – ETAP III”, w ramach projektu: „Likwidacja barier w Urzędzie Gminy Przytoczna w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania”

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIG.271.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Przebudowie budynku Urzędu Gminy w Przytocznej – ETAP III”, w ramach projektu: „Likwidacja barier w Urzędzie Gminy Przytoczna w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania”, w ramach programu: „Program wyrównywania różnic między regionami III” w obszarach B, współfinansowanego ze środków PFRON. 1.Zakres inwestycji obejmuje: 1)Przebudowę pomieszczeń na parterze budynku w tym: - kompleksową przebudowę pomieszczeń biurowych 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.20, 1.19 wraz z korytarzami, pomieszczeniami gospodarczymi i WC; - kompleksową przebudowę pomieszczenia 1.13 wraz z wydzieleniem łazienki dla osób niepełnosprawnych oraz aneksu kuchennego; 2) Przebudowę pomieszczeń na piętrze budynku: - kompleksową przebudowę pomieszczenia 2.6 – łazienki z WC, 3) Modernizacja klatki schodowej: - prace rozbiórkowe, - wykonanie nawierzchni schodów z wykładziny rulonowej, - montaż balustrad ze stali kwasoodpornej, - remont klatki schodowej; 4) Przebudowę podjazdu dla niepełnosprawnych: - prace rozbiórkowe, - wykonanie podjazdu zgodnie z normatywnymi spadkami, - montaż balustrad; 5)Oznakowanie obiektu: - czytelna tablica informacyjna z herbem i nazwą instytucji, do umieszczenia na korytarzu o wymiarach min. 800x1200 mm, z montowanymi wymiennymi tabliczkami na dystansach; tabliczki z wyszczególnionymi nazwami stanowisk oraz tabliczki z numerami pomieszczeń, płyta trwała z grawerowanymi napisami; ilość płyt odpowiadająca 2x ilości biur w budynku; - Tablica informacyjna z nazwą budynku oraz herbem na zewnątrz budynku; 6) Instalacja przyzywowa 2. Szczegółowy zakres robót przedstawiają następujące dokumenty: 1) Projekt budowalny „Przebudowy budynku użyteczności publicznej w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania na działce 271/3 zlokalizowanej w Przytocznej, obr. Przytoczna”, załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Decyzja nr 12.2018 z dnia 15.01.2018 r. pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Międzyrzeckiego dla: „Przebudowy budynku użyteczności publicznej w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania na działce 271/3 zlokalizowanej w Przytocznej, obr. Przytoczna”, załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB), załącznik nr 10 do SIWZ, 4) Przedmiar robót/kosztorys ofertowy, załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zakres prac wskazany w niniejszym zadaniu stanowi kontynuację prac – ETAP III zadania: „Przebudowy budynku Urzędu Gminy w Przytocznej”. 2) Zadanie realizowane jest na podstawie pozwolenia na budowę. 3) Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączonymi dokumentacjami tj. projektem budowlanym, STWIORB oraz przedmiarem robót. 4) Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z miejscem prowadzenia robót. 5) Wykonawca zobowiązany jest do organizacji prac budowlanych w sposób nie zakłócający funkcjonowania placówki, która będzie czynna przez cały okres realizacji inwestycji od poniedziałku do piątku w dni robocze, w następujących godzinach: - poniedziałek, wtorek, czwartek - od 7.30 do 15.30 - środa - od 7.30 do 17.00 - piątek - od 7.30 do 14.00 6) Podczas prac należy zapewnić dostęp do co najmniej jednego czynnego sanitariatu. Remonty biur prowadzić etapowo z przemieszczeniem maksymalnie do 3 pracowników w każdym z etapów. 7) Termin prac na ciągach komunikacyjnych należy uzgodnić z Zamawiającym. 8) W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej, w przedmiarze oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt, dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. W przypadku ujęcia przez Wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowania innych materiałów niż podane w dokumentacji tj. w projekcie, przedmiarze robót, STWIORB wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały. 9) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1043 ze zm.). 10) Zakres wymagań dotyczący zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Kody robót CPV: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-0 Instalacje sanitarne i elektryczne

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2

 

Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 168068.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: WOKAMID Sp.zo.o.
Email wykonawcy: biuro@wokamid.pl
Adres pocztowy: ul.Dworcowa 8
Kod pocztowy: 66-340
Miejscowość: Przytoczna
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 166827.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 166827.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 233242.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.