Ogłoszenie nr 510407852-N-2021 z dnia 25.01.2021 r.

Gmina Przytoczna: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Przytoczna”, w formule zaprojektuj i wybuduj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

tak 
Nazwa projektu lub programu 
.: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Przytoczna”, Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak 
Numer ogłoszenia: 764639-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przytoczna, Krajowy numer identyfikacyjny 21096682300000, ul. ul. Rokitniańska  4, 66-340  Przytoczna, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 7494310, e-mail zca@przytoczna.pl, faks 095 748 91 13. 
Adres strony internetowej (url): www.przytoczna.pl 

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 

„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Przytoczna”, w formule zaprojektuj i wybuduj

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): 

RIG.271.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: 

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj”, pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Przytoczna”, Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)opracowanie dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą Prawo budowlane, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz z zaleceniami Zamawiającego. Dokumentacja musi uwzględnić wymagania określone w warunkach technicznych, opiniach i uzgodnieniach wydanych przez właścicieli lub zarządców urządzeń infrastruktury oraz zawierać rozwiązania usunięcia wszelkich kolizji. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania bądź pozyskania: - mapy do celów projektowych; - pozyskanie niezbędnych warunków technicznych włączenia; - przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania na środowisko dla inwestycji (o ile będzie wymagane); - decyzji o lokalizacji celu publicznego w niezbędnym zakresie (w tym dla dz. nr 507, 35); - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z wszystkimi dokumentami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót, w tym również uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawa do dysponowanie nieruchomością na cele budowlane; - dokumentację techniczną badań podłoża gruntowego; - informację na temat bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; - pozwolenie na budowę w zakresie Starosty Międzyrzeckiego i Wojewody Lubuskiego; - projekt organizacji robót i organizacji ruchu w pasie drogowym; - uzgodnienia dokumentacji projektowej i rozwiązań w niej zawartych z odpowiednimi urzędami i instytucjami (np. zarządcą dróg – w pasach drogowych, PKP, Opinią Narady Koordynacyjnej Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu itp.); - uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego/zgłoszenia na odwodnienie wykopów oraz przejścia pod przepustem cieku wodnego jeżeli będzie wymagane; - komplet dokumentów niezbędnych dla uzyskania wymaganych pozwoleń związanych z użytkowaniem w tym odbiór SSE w Międzyrzeczu, zarządców dróg i jednostek PKP; - projekty budowlane, powykonawcze usunięcia ewentualnych kolizji z uzbrojeniem technicznym – wg warunków wydanych przez poszczególnych administratorów sieci; - opłaty związane z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji (w tym opłaty administracyjne) ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przekazania następującej dokumentacji projektowej: • projekt budowlany z kompletem uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji warunkujących otrzymanie decyzji pozwolenia lub zgłoszenia na budowę - 3 egz. (w tym 2 egz. opieczętowane przez organ administracji architektoniczno-budowlanej) lub zaświadczenie o zgłoszeniu robót nie wymagających pozwolenia na budowę (wraz z 3 kompletami dokumentów zgłoszeniowych). • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. • przedmiar robót zawierający opisy robót budowlanych oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - 2 egz. • kosztorys inwestorski - 2 egz. • wszystkie elementy opracowania powinny zostać wykonane także na nośniku elektronicznym, w wersji edytowalnej oraz formie nie edytowalnej(pdf) - 1 egz. 2)uzyskanie pozwolenia na budowę po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego oraz pobranie w imieniu Zamawiającego dziennika budowy/ uzyskanie zaświadczenia o zgłoszeniu robót niewymagających pozwolenia na budowę (wraz ze stosownym zaświadczeniem Starosty Międzyrzeckiego). 3) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz STWiORB. 4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektów powstałych w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych. Etap obejmuje: - przedłożenie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej, w tym dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów oraz uzbrojenia podziemnego i naziemnego 2 egz. (osobny komplet dla PINB w Międzyrzeczu oraz dla WINB w Gorzowie Wlkp.) wraz z 1 egz. wersji elektronicznej w formacie pdf i dwg, - przeprowadzenie niezbędnych badań w tym również badania wody, badanie ciśnienia w instalacji hydrantowej itp., - powiadomienie PSSE w Międzyrzeczu i PPSP w Międzyrzeczu o zakończeniu robót, - zgłoszenie w PINB w Międzyrzeczu oraz w WINB w Gorzowie Wlkp. zakończenia budowy i uzyskanie w imieniu Zmawiającego zgody na użytkowanie/zakończenia budowy, - uzyskanie protokolarnego odbioru końcowego robót. 3.Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: 1) budowie sieci wodociągowej z miejscowości Strychy do miejscowości Wierzbno wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudową sieci wodociągowej w miejscowości Wierzbno wraz z przyłączami do granicy posesji, obejmujący kompleksowo cały zakres prac w tym m.in. wykonanie robót ziemnych wraz z obsługą geodezyjną, odtworzeniem dróg, wycinką drzew, zagospodarowaniem terenów przyległych zgodnie z koncepcją oraz programem funkcjonalno-użytkowym. Szczegółowy opis rozwiązań technicznych sieci wodociągowej znajduje się w dokumentacji technicznej opracowanej przez EKO-INSTAL Harasimowicz i Wspólnicy Sp.j. 2) budowie przydomowej roślinnej oczyszczalni ścieków w m. Przytoczna, zwanej POŚ – 1 szt. zgodnie z koncepcją oraz programem funkcjonalno-użytkowym; Szczegółowy opis rozwiązań technicznych przydomowej oczyszczalni ścieków znajduje się w dokumentacji technicznej opracowanej przez Biuro Opracowań Inżynierskich ECOVERDE. 4. Opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące dokumenty: 1) Koncepcja dla budowy POŚ- stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Koncepcja dla budowy sieci wodociągowej- stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Program funkcjonalno – użytkowy dla budowy POŚ, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, 4) Program funkcjonalno – użytkowy dla budowy sieci wodociągowej, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ. 5.Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji przetargowej norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, w dokumentacji przetargowej, w wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. 2)Przed opracowaniem projektu wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji w terenie. 3)Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie, w tym kwalifikacje i uprawnienia do terminowego i rzetelnego wykonania przedmiotu zamówienia w tym prac projektowych i wykonawczych. 4)Zaprojektowane i wbudowane materiały i urządzenia przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne aktualne atesty i certyfikaty oraz znaki bezpieczeństwa zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, lub aprobatą techniczną o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy, posiadające świadectwo dopuszczenia do stosowania oraz świadectwo pochodzenia. 5)Na każdym etapie prac projektowych, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia projektu wstępnego celem uzyskania pozytywnej opinii nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego co do przyjętych rozwiązań. 6)Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w naradach koordynujących prace projektowe, które będą odbywały się z udziałem Inspektora nadzoru i Zamawiającego nie rzadziej niż co dwa tygodnie, natomiast na etapie wykonawstwa natomiast nie rzadziej niż raz na tydzień. 7)Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury do stanu pierwotnego. 8)Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1320). 9)Zakres wymagań dotyczący zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 6.Kody robót CPV: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45240000-1 Budowa obiektów inżynierii wodnej 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę

II.4) Informacja o częściach zamówienia: 
Zamówienie było podzielone na części: 

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8

 

Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45240000-1, 71320000-7, 45100000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów 

nie

III.3) Informacje dodatkowe: 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 523733.08 
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  8 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  7 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 

tak

 

Nazwa wykonawcy: NIEWIADOMSKI Sp.z o.o. - Lider Konsorcjum, 
Email wykonawcy: biuro@pphuniewiadomski.pl 
Adres pocztowy: ul. Pamiątkowa 32 
Kod pocztowy: 66-300 
Miejscowość: Międzyrzecz 
Kraj/woj.: lubuskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo- Usługowe NIEWIADOMSKI Władysław Niewiadomski - Partner Konsorcjum 
Email wykonawcy: biuro@pphuniewiadomski.pl 
Adres pocztowy: ul. Pamiątkowa 32 
Kod pocztowy: 66-300 
Miejscowość: Międzyrzecz 
Kraj/woj.: lubuskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 

Cena wybranej oferty/wartość umowy 501840.00 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 501840.00 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1060000.00 
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy: EKO-INSTAL HARASIMOWICZ i WSPÓLNICY Sp.j. ul. Kosynierów Gdyńskich 61/2, 66-400 Gorzów Wlkp., w zakresie: opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna 

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu 

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.