Postępowanie w sprawie dokonania zmiany wpisu do ewidencji działalności gospodarczej.

Symbol:
6412


Podstawa prawna:
Art. 88d ustawy z dnia 19.11. 1999 roku. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. z 1999 r. Nr 101, poz. 1178 z późniejszymi zmianami).

Dokumenty
Zgłoszenie zmiany w ewidencji działalności gospodarczej.,
oryginał zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
dowody osobiste osób ubiegających się o zmianę wpisu,



Opłaty:
Opłata administracyjna:

· za zmianę wpisu do ewidencji - 50,00 zł.
Wpłatę należy uiścić w kasie urzędu


Termin odpowiedzi:
Do 14 dni.


Jednostka odpowiadająca:
inspektor d/s gospodarki mieniem komunalnym,ewidencją działalności gospodarczej i sportu

Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w sekretariacie urzędu gminy). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.


Uwagi:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w biurze prowadzącym sprawę.
Odbiór duplikatu zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej może nastąpić w jednej z dwóch form:

· osobiście przez wnioskodawcę; 
· za pośrednictwem poczty.

O formie odbioru decyduje wnioskodawca.